Cinta & Perhubungan Hiburan

[VIDEO] “Romantik Tak?”- Keletah Mak Achey Nak Ambil Lesen Buat Ramai Terhibur

Siapa saja yang tidak menyayangi ibu sendiri kan? Mereka yang telah melahir dan menjaga kita daripada kecil sehinggalah dewasa malah apabila kita sudah berkahwin sekalipun. Begitulah apa dilakukan oleh pelawak dan pelakon Achey sewaktu dia pulang ke kampung halaman di Johor untuk bertemu dengan orang tuanya dan rakan-rakan pada cuti Tahun Baru Cina baru-baru ini.

BACA : Seronok Akaun Yom Cecah 88 Ribu Pengikut, Ibu Kandung Yom Gilakan Populariti?

Achey memancing bersama rakannya di kampung

View this post on Instagram

😅😅😅

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Meracun kebun ibunya di kampung

View this post on Instagram

Berkebun kita….

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Terbaru, Achey telah memuat naik satu video dia sedang berborak bersama ibunya yang dikatakan mahu mengambil lesen supaya memudahkan dia keluar bersama ayahnya.

“Aku nak gi ngeteh dengan abah kau. Romantik tak?”

Dalam perbualan tersebut, ibu Achey mengatakan bahawa dia mengambil lesen kerana mahu keluar dengan ayahnya untuk mengeteh (minum) berdua. Hal ini kerana mereka telah tua dan di mana-mana pun boleh mat1.

“Sayang suami..sampai tua sayang..”

Ternyata, video yang dimuat naik oleh Achey telah membuatkan rata-rata netizen terhibur melihat keletah 2 beranak ini berborak dalam nada gurauan.

“Eh takde merayap demi Allah..merayap pun dgn abah kau gi ngeteh”

Seronok dengar makcik bersembang..kita pula yang tersenyum

Alahai best ni kalau ajak borak..mesti tak berhenti gelak

Terhibur! Ingatkan Anne je lawak..dengan mak sekali lawak

Mak pun pandai berlawak..seronoknya..

Sumber : Instagram acheykintangkintung

like
love
1
haha
wow
sad
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.