Hiburan

[VIDEO] “Risaunya Tengok” – Gelagat Achey & Isteri Naik Motor Ditegur Netizen

Nama pelawak Achey bukanlah nama asing dalam dunia seni tanah air. Dia mula dikenali sejak menjuarai rancangan realiti Bintang Mencari Bintang terbitan TV3. Achey sudah berkahwin tetapi masih belum dikurniakan zuriat namun mereka telah mengambil anak angkat yang bernama Tiara Zinnirah. Setiap apa yang dilakukan oleh keluarga kecil ini pasti membuatkan ramai yang terhibur.

BACA : [VIDEO] “Romantik Tak?”- Keletah Mak Achey Nak Ambil Lesen Buat Ramai Terhibur

Terbaru, Achey telah memuat naik satu video di laman Instagram miliknya. Dalam video tersebut memaparkan gelagatnya bersama Anne sedang menaiki motorsikal sambil bersiar-siar di sebuah tempat sambil dirakam oleh seseorang.

Suka video ni macam kat Karachi

Namun, apa yang menarik perhatian adalah selendang yang dipakai oleh Anne berterbangan dek kerana tiupan angin ketika berada di atas motorsikal tersebut ditambah pula dengan latar belakang muzik Bollywood.

Ternyata gelagat yang dipaparkan oleh pas@ngan ini telah membuatkan ramai kurang senang dan risau serta menegur mereka menerusi ruangan komen di entri tersebut.

Risaunya tengok…selendang jangan camtu…bah4ya

Bah4ya naik motor dgn tudung mcm tu..dah byk k3s tudung terlilit di tayar

Jaga tudung tu masok dalam tayar satgi jenohh (susah)

Hati2 selendang..lepas ni kena lebih alert.. Bah4ya tudung tu

Bah4ya takut tudung terselit kt tayar & pakai helmet yer..

Sumber : IG acheykintangkintung

like
love
haha
wow
sad
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.