Cinta & Perhubungan Hiburan Semasa

[VIDEO] “Lawak Gila!”- Gelagat Shakila Disakat Fizi Ali Buat Netizen Terhibur

Sesebuah ikatan perkahwinan itu bukan sahaja memerluk4n sikap saling hormat untuk kekal bahagia, malah sikap bergurau senda juga diperluk4n agar hubungan antara suami isteri tidak membosankan. Bukan itu sahaja, menghiburkan hati pas4ngan masing-masing juga merupakan sesuatu yang sangat dituntut dalam Is1am. Itulah yang sering dilakukan pas4ngan selebriti yang baru sahaja menyambut ulang tahun perkahwinan yang pertama, penyampai radio Fizi Ali dan pelakon Shakila Khoriri.

BACA: [VIDEO] “Bersemut Layan Isteri” – Tolong Pakaikan Kasut, Suami Anzalna Dipuji!

Teruja menyambut ulang tahun perkahwinan yang pertama dan bakal bergelar bapa tidak lama lagi, Fizi ada memuatnaik sebuah posting pada tanggal ulang tahun perkahwinannya itu dan menceritakan kisah bagaimana dia memikat hati isterinya itu.

Terima kasih untuk first anniversary…insyaAllah tahun kedua tambah sorang lagi

View this post on Instagram

pejam celik dah setahun dah gambar ni..18.2.18 tu tarikh kita jadi suami isteri..tak sangka mula2 ingat dia ni tomboy ke pengkid xde perasaan dekat lelaki..sbb kita try langsung x layan..so abam gunakan teknik tanya kawan2 dia apa dia suka,dia lepak mana,ajak semua kawan dia p holiday,ajak main badminton..yang masa tu jadi mangsa @syuhaida.abraz @haelhusaini @tj.8689 @hardy_rb ..dorang la yang menadah telinga dengar luahan hati abam yang si killa ni tak layan abam..so bila tak berjaya jugak..abam guna last pilihan..abam amek risiko sama ada dapat atau terus hilangkan diri..masa tu abam bagi dia masa seminggu untuk pilih nak cuba hubungan ni atau abam terus pergi dari hidup dia..gertak macam tu baru dia kata kita cuba dulu macam mana..hah dari cuba utk hubungan tu sampai la hari ni..alhamdulillah terima kasih utk first anniversary kita sayang..insyallah utk tahun kedua kita cuba tambah sorang lagi yea?? .. ? : @712studios ? : @suriamalaysia ? : @normanyousuf

A post shared by Fizi Ali (@fiziali_) on

Walaupun pas4ngan ini pernah beberapa kali menjadi mangsa kec4man warga netizen dek kerana video gurauan mereka yang kadang-kadang agak keterlaluan, namun pas4ngan ini lebih gemar untuk menjadi diri sendiri dan menjadi bukan sahaja suami isteri, malah kawan karib untuk satu sama lain.

Terbaru, melalui IG Fizi Ali ada dikongsikan sebuah video yang memperlihat Fizi menyakat Shakila. Gelagat Shakila apabila disuruh suaminya memanggil gelaran ‘abang’, telah menghiburkan warga netizen.

Suruh panggil nama sweet2 pun tak nak…

Di ruangan komen, ramai yang bersimpati dengan Shakila apabila ‘dibu1i’ suaminya itu. Ada juga yang mengatakan mengulang video tersebut sebanyak 5 kali kerana terlalu terhibur dengan gelagat lucu pas4ngan itu.

Laki dulu pun paksa panggil abang… Gelak KiIIa memang mengancam…aduhai tak pernah bosan tengok korang
Muka yang last tu aku tak tahan…berdekah!
5 kali duk ulang2…comel betul mak buyong ni
Banyak kali tengok, part last paling lawak

Sumber: IG fiziali_

[instagram-feed]