Cinta & Perhubungan Hiburan

“Dah Macam Orang Putih”- Cuti Bersama, Netizen Minta Aiman Zahirah Cepat Kahwin

Sejak Zahirah MacWilson dan Aiman Hakim mengumumkan hubungan istimewa mereka secara terbuka di media sosial pada Disember lalu, pas4ngan selebriti ini semakin menjadi perhatian ramai yang menyifatkan mereka berdua sangat serasi. Namun dari masa ke masa, gambar-gambar dan video yang dikongsikan mereka mendapat teguran pula daripada netizen kerana terlebih mesra.

BACA: “Biarlah Diorang Tu Artis..”- Dulu Dipuji, Kini Gambar Mesra ZahirAH Dipertikai

Seperti baru-baru ini, video percutian mereka berdua ke Laos telah membuatkan ramai menegur dan meminta supaya pas4ngan ini cepat-cepat menghalalkan hubungan tersebut.

Sisi lain kami.. apa yang patut kami lakukan selepas ini? Ada cadangan? 

Video percutian itu telah diambil pada awal Februari lalu ketika Aiman memberikan kejutan menaiki belon udara panas di Laos kepada Zahirah sebagai tanda meraikan ulang tahun kelahirannnya yang ke-24.

Selepas menikm4ti keindahan sekitar kawasan pergunungan dari kedudukan tinggi dalam belon tersebut, mereka meneruskan percutian itu selama beberapa hari dengan pelbagai aktiviti menarik untuk meneroka kecantikan negara Laos.

Untuk melihat video penuh percutian mereka di Laos..

Video mesra itu menyebabkan ramai netizen menyeru dan mencadangkan supaya mereka cepat-cepat berkahwin.

Kahwinlah anak muda.. lebih afdal

Cakap sweet tapi tulah berdosa 

Kawen je.. siap cuti sama2 pulak 

Macam orang putih dah.. nilah bercinta tak berlandaskan agama 

Ada juga yang berfikiran positif dengan menganggap mereka pergi bercuti ke Laos secara beramai-ramai dan duduk di hotel yang berasingan.

Mesti pergi ramai2.. takkan berdua je 

Dalam pada itu, netizen juga tidak ketinggalan memuji pas4ngan ini sebagai sweet dan mendoakan jodoh mereka. Selain itu, video tersebut juga membuatkan ramai anak muda terpengaruh dan turut  memasang niat untuk melakukan perkara yang sama bersama pas4ngan mereka seperti Aiman dan Zahirah.

Serasi.. korang berdua memang sesuai.. comel sangat

Lepasni kita ke yang?

Nak macam ni jugak 

Sumber: Youtube Toxic Inlove dan zahirahmacwilson