Hiburan

[VIDEO] “Lagi Sedap Dari Bella”-Nyanyian Gadis ‘Pantang Dicabar’ Dipuji Ramai!

Rancangan ‘I Can See Your Voice Malaysia’ telah kembali menghiburkan penonton sejak 23 Jun lalu dalam musim terbarunya. Setiap minggu, akan ada beberapa peserta yang datang dan juri serta artis jemputan harus meneka siapakah penyanyi yang sebenar. Pada pusingan awal, peserta hanya akan ‘miming’ sekaligus mengel1rukan pihak juri. Pada episod 3 yang bersiaran semalam, seorang gadis bergelar ‘Pantang Dicabar’ juga memberikan kejutan kepada semua juri dan penonton di pentas nyanyian ini.

Baca : [VIDEO] Ramai Pertikai Nyanyian Anak Buah Tokti, Sumbang Tapi Tak Tersingkir?

Tidak ketinggalan, Afieq Shazwan dan Amelia Henderson (penyiasat jemputan) dan Nabila Razali (artis undangan) turut hadir dalam episod terbaru rancangan ini yang disiarkan semalam. Apabila sampai kepada giliran gadis ‘Pantang Dicabar’ atau nama sebenarnya Nursyahmina Amirah, dia berjaya membuatkan ramai tertanya-tanya akan suara sebenarnya.

Dengan ekspresi wajah polos beserta gerak tubuh yang agak kaku, Nabila Razali pada awalnya menyifatkan Syahmina sebagai penyanyi suara sumbang. Namun begitu, pendapatnya disanggah oleh juri lain yang merasakan Syahmina memang penyanyi sebenar.

‘Pantang Dicabar’ penyanyi sumbang atau penyanyi sebenar?

Setelah 5 peserta lain diketepikan, Syahmina akhirnya berjaya mara sehingga ke pusingan penentuan. Ketika ini, semua juri dan penonton ternanti-nantikan pendedahan sebenar dan Nabila Razali pastinya berharap agar Syahmina bukanlah penyamar suara sumbang. Nampaknya, pilihan Nabila membuahkan hasil apabila gadis tersebut mendedahkan suara sebenarnya.

Apabila mula menyanyikan lagu ‘Pematah Hati’, Syahmina terus memukau ramai dengan penyampaian vokal yang sangat baik. Bahkan lontaran vokal tingginya membuatkan juri memberikan standing ovation sekaligus meraih tepukan gemuruh! Tidak ketinggalan, penonton terus memuji persembahan gadis ini dan ada pula yang membandingkan suaranya dengan Nabila Razali.

Lagi sedap daripada suara Nabila…

Nabila macam cover lagu dia…Part dia tarik tu terus tenggelam suara Nabila

Suara memang sedap…Tingkatkan lagi suara

Sumber : Instagram Nabila Razali dan Youtube TV9 Malaysia Official

Nak lagi cerita-cerita viral?

Install Kisah Dunia
×