Hiburan

Teruja Tengok Sketsa Azal Sampai Tepuk Paha Kawan, Adik Baju Hijau Curi Tumpuan

Baru-baru ini, pelakon Zarina Zainuddin, dan anaknya Azal telah dijemput ke Sekolah Menengah Kebangsaan Perempuan SuItan Ibrahim, Johor bagi menyerikan majlis mereka dalam satu sesi perkongsian yang dinamakan sebagai Inspirasi Bersama Zarina Zainuddin. Melalui sesi tersebut, Zarina telah berkongsi cerita dan pengalamannya kepada pelajar perempuan di sekolah itu sebagai inspirasi kewanitaan kepada mereka.

BACA: Zarina Ditimpa Ujian Berganda & Semalam Azil Meragam, Harini Phone Azal Hilang

Inspirasi bersama Zarina Zainuddin

Drama pendek bersama pelajar 

Semasa sesi perkongsian itu berlangsung, majlis turut diserikan dengan satu persembahan sketsa spontan antara Zarina Zainuddin, Azal dan juga seorang pelajar sekolah tersebut sebagai satu selingan. Klip video sketsa itu turut dikongsikan oleh Zarina menerusi Instagram miliknya.

Siapa tengok baju hijau 3 kali kite geng

Namun, apa yang lebih menjadi perhatian penonton adalah gelagat seorang pelajar berbaju hijau yang turut duduk sebaris dengan Zarina dan guru sekolah itu di atas pentas. Gara-gara terlalu terhibur dengan sketsa spontan tersebut, dia sakan ketawa dan bersorak sehingga menepuk paha kawan di sebelahnya. Hal itu menjadi bualan lucu netizen di ruangan komen yang terhibur melihat aksinya.

Tak cukup peha, peha orang sebelah pun dipukuInya 

Nampaknya fokus penonton lebih banyak tertumpu pada pelajar di belakang yang terhibur sakan berbanding sketsa yang dilakonkan Azal dan Zarina.

Adik baju hijau tu memang mudah terhibur 

Ramai menyifatkan pelajar tersebut sebagai seorang yang mudah terhibur malah perkara itu turut disahkan oleh kenalannya. Menurut perbualan netizen di ruangan komen, mereka senang jika memiliki rakan seperti ini kerana seorang yang mampu memeriahkan suasana dengan sikap mudah terhibur mereka.

Kadang2 kita pun keluar perangai macam ni jugak

Sumber: IG zarinazainuddin_