Hiburan

Difitnah Terdesak Sampai DSV Kena Bayar Kos Guaman, Aishah ‘Sembur’ Wanita Ini!

Kemelut rantai palsu Aishah dengan Datuk Seri Vida akhirnya menjumpai jalan pengakhiran. Bukan sahaja sudah menggantikan dengan barangan kemas bernilai RM80,000, malahan Datuk Seri Vida sudah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada penyanyi berkenaan. Namun begitu, masih ada juga ‘mulut-mulut’ yang sibuk mengecam Aishah padahal semuanya sudah diselesaikan secara damai. Perkara itu dikongsikan penyanyi ini menerusi Instagramnya.

Baca : Hidup Penuh Lakonan…-Enggan Bantu Isu Rantai Palsu, Aishah Perli Jihan Muse?

Artis sendu pelahap dan mata duitan

Antara yang terus mengecam Aishah adalah salah sebuah akaun Instagram media hiburan. Menurut apa yang dimuat naik, nampaknya akaun tersebut mendakwa bahawa Aishah tidak bersyukur dan terlalu sibuk hendak menuntut RM80,000nya itu. Bengang dengan hal tersebut, Aishah menjelaskan dia sudah membuat laporan tentang individu di sebalik akaun ini. Katanya lagi, ini bukanlah kali pertama individu sama bertindak sedemikian.

Prosiding baru settle tapi Aishah dah terpacak kat kedai emas

Bukan itu sahaja, seorang lagi wanita tidak ketinggalan dalam mengecam penyanyi ini. Kata wanita tersebut, Aishah kelihatan amat terdesak untuk menuntut barang kemas tersebut. Lebih teruk lagi, dia mendakwa kos mengupah peguam bela Aishah terpaksa ditanggung oleh Datuk Seri Vida padahal apa yang berlaku bukanlah seperti itu.

Kami terus ke kedai emas bukan sebab gelojoh

Berkenaan dengan dakwaan kononnya tidak mampu membayar upah guaman, Aishah mendedahkan lagi pihak Datuk Vida juga ada membuat rayuan diskaun sepanjang menjalani prosiding isu ini. Tidak ketinggalan, penyanyi ini turut mendedahkan sebab mengapa dia segera ke kedai barang kemas selepas isu ini berakhir.

Buat karangan sekolah ke main petik sesuka hati?

Bukan sekadar mendakwa kos guaman ditanggung oleh Datuk Seri Vida, malahan wanita tersebut turut menuduh Aishah sengaja menuntut emas kuning kononnya senang untuk dijual semula.

Maafkan saya…Saya terlalu mengikut emosi

Setelah menjawab satu-persatu tomahan yang dilemparkan dan gambarnya didedahkan di Instagram milik Aishah, akhirnya wanita berkenaan nekad membuat permintaan maaf. Sedar dengan kekhilafan dirinya dalam menyebarkan kata-kata berbaur fitnah, dia berjanji tidak akan mengulanginya lagi.

Sumber : Instagram Aishah