Cinta & Perhubungan Hiburan

Tak Sanggup Jauh Dengan Papa, Nabila Buang Ego Demi Baik Bersama Amy & Ibu Tiri

Awal minggu lalu panas dengan kontroversi melanda antara aktres Nabila Huda dan ibu tirinya iaitu Nourish Hassan gara-gara ucapan Hari Bapa yang dikongsikan oleh pelakon itu di Instagram. Baru-baru ini, Nabila dilihat beraya di rumah papanya itu sambil ditemani suami dan juga penerbit terkenal iaitu Erma Fatima membuatkan netizen beranggapan hubungan 2 beranak itu sudah baik.

BACA : [VIDEO] Nabila Huda Bagi Erma Duit Raya, Netizen Perasan Kelibat Amy Search

Alhamdulillah..hidup saya dah complete sekarang

Menerusi satu temu bual, Nabila atau lebih mesra disapa Abil menegaskan bahawa dia rela membuang ego di bulan yang mulia ini untuk menjernihkan semula hubungannya dengan penyanyi Rock terkenal dan juga ibu tirinya.

Alhamdulillah, kini hidup saya dirasakan sempurna dengan kehadiran papa..

Kredit Foto : BH Online

Setiap hari hantar mesej luah rasa sayang kepada papa

Kredit Foto : BH Online

Bersempena bulan Syawal yang mulia ini, dia membuang segala dend4m dan masalah agar keluarganya kembali lengkap. Semua perancangan dibuat oleh Erma yang dianggap sebagai ibu dan disambut baik olehnya kerana dia tidak sanggup lagi berjauhan dengan papanya.

Pada masa yang sama, Abil turut memikirkan tentang kebaikan dilakukan oleh Nourish demi hubungan mereka sekeluarga.

Dalam pada itu, Amy turut mengatakan Nourish dan Erma adalah orang yang bertanggungjawab dalam usaha untuk menjernihkan hubungannya dengan Abil.

Syukur atas segala nikmat yang tak terbayangkan ini..

View this post on Instagram

Mlm Sabtu kelmarin aku dn abil bersama anak cucu had a surprise birthday utk wife aku. Happy sngt dn terlalu indah moment ini. Taman hati aku di penuhi bunga2 yg cntik lgi wangi. Ini semua Allah yg hadiahkn sebab Allah sngt suka pda org2 yg sabar. Segala dugaan nya aku terima dgn berbesar hati. Syukur Alhamdulillah ats segala nikmat yg tk terbayangkan ini. Sblom ni di mlm Jumaat isteri aku Nourish dn Erma Fatima merancang sesuatu utk aku dn Abil. Masa tu anak2 aku semua keluar tengok wayang. Aku pn hairan anak2 semua tengok wayang tinggalkn aku? rupa nya ade sesuatu yg terindah akn berlaku. Tiba2 bunyi loceng, aku kt berandar tngh ngobrol dn ternmpk mcm kelibat cucu. Rupa nya hari indah yg aku bisikan pda Allah tiba akhir nya. Berderai airmata org tua nih. Aku peluk dia kuat2. Tkasih Nourish n Erma Fatima utk semua ini. Aku akn ingat smpai ke jannah nti. Satu lgi utk peminat2 dn semua kerabat2 yg doakan yg indah2 buat famili aku. Moga Allah kurniakn korang yg terbaik malah lebih baik dri aku?Ya Allah aku bersyukur ats semua ini. Aku sngt memahami dn sedang menikmati akn keindahan yg terindah di balik kesabaran itu. Alhamdulillah? ✌️❤️ @qasander @ermafatima @kupu_kupu Tkasih kamal, fiza, lobo, Diane, Shafiq, Karl n hubby yg jdi sebahgian sma2 nikmati moment ini. Tentu nya Allah ada sesuatu hadiah utk korang semua? Moga Allah bless kita semua n always?

A post shared by Suhaimi A Rahman (@aku.amysearch) on

Salah faham membabitkan cucu..keruhkan keadaan

Masa kami bersua muka semula, kami saling berpandangan juga tertawa mengenangkan perangai masing-masing.

Jika bukan semua ini..terus bawa haluan sendiri

Nourish bukan punca Nabila jarakkan hubungan

Sumber : BH Online IG Erma Fatima Amy Search

Jawatan kosong di Kisah Dunia. Maklumat lanjut klik DI SINI

Youtube

Facebook

Telegram