Cinta & Perhubungan Inspirasi

Mummy Yang Teman Sampai Labour Room – Nora Dedah Cerita Pahit 10 Tahun Lalu

Ibu kepada 3 anak ini sentiasa kelihatan ceria dan comel walaupun sudah berusia 36 tahun. Melalui perkongsian di Instagramnya ketika ini, apa yang boleh dilihat adalah kebahagiaan yang terpancar dalam setiap gambarnya. Mungkin juga ramai terlupa bahawa Nora Danish pernah menghadapi saat-saat kemurungan dan hilang kekuatan diri pada 10 tahun lepas ketika baru diceraikan dan mengandungkan Rayqal.

BACA: “Dah Tau Selalu M*ntah..”- Gadis Sound Hanis Zalikha, Kini Terima Kecaman Ramai

Sempena ulang tahun kelahiran Rayqal yang ke-10 semalam, Nora baru-baru ini di Instagramnya ada berkongsi beberapa gambar lama dia bersama anak itu ketika dia masih kecil.

Nora juga menulis kapsyen panjang pada gambar-gambar tersebut dan mendedahkan pengalaman dirasainya 10 tahun dahulu ketika mengandungkan anak pertama sebagai ibu tunggal.

Masa Rayqal lahir, saya 26 tahun…Mama & Mummy lah suami saya masa tu

Menurut Nora, dia dan bekas keluarga mertua sangat baik dan sentiasa berhubung antara satu sama lain. Malah semasa dia hamil, bekas ibu mertuanya itu jugalah yang sering menemaninya membuat pemeriksaan berkala sehinggalah tiba waktu melahirkan.

Selain itu, Nora turut berkongsi segala kesukaran yang dihadapinya sepanjang tempoh kehamilan. Akui Nora, dia sangat tidak kuat ketika itu namun selepas melihat wajah anak yang dilahirkannya, segala perasaan duka itu hilang.

Sebenarnya, saya tak kuat langsung masa mengandungkan Rayqal. Menangis tiap hari, saya hilang arah, selalu mimpi buruk, tak boleh tidur. 

Saya dan Jejai sentiasa akan berkawan baik 

Terima kasih Tuhan anugerahkan saya bidadari ini 

Dahulunya Nora Danish hidup berdua dengan anak tunggalnya, Rayqal. Kini, keluarganya semakin berkembang setelah perkahwinannya dengan Nedim Nazri Aziz serta dikurniakan seorang anak kandung, Mohamed Neqayl dan seorang anak tiri, Dre. Ia sekaligus melengkapkan kehidupan keluarganya dan kelihatan bertambah bahagia pada hari ini.

Sumber: IG noradanish

2
like
19
love
1
haha
1
wow
3
sad
1
angry

- Kerja Kosong | Latihan Industri | Praktikal. Klik untuk Info lanjut.

Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.
This error message is only visible to WordPress admins

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.