Cinta & Perhubungan Realiti Hidup

“Dah Tau Selalu M*ntah..”- Gadis Sound Hanis Zalikha, Kini Terima Kecaman Ramai

Wanita mana yang tidak bahagia bila mendapati ada nyawa yang mula membesar di dalam rahim? ‘Az@b’ seorang wanita yang mengandung bukanlah hanya ketika s@kit hendak bersalin sahaja, malah melibatkan fasa seawal kandungan dan juga selepas melahirkan. Lemah, hilang selera makan, l0ya, sering nak munt@h. Itulah antara yang sering dirasai mereka ketika trimester pertama kehamilan.

Gambar sekadar hiasan

BACA: Tak Tau Teran Sampai Kena Puku1, Hina.. Wanita Makan Hati Dengan Doktor & Nurse

Ia bukanlah sesuatu yang mudah dan sebab itulah ramai antara mereka mengambil keputusan berhenti kerja kerana tidak larat ke pejabat.

Gambar sekadar hiasan

Hanis Zalikha antara selebriti yang tidak terlepas menghadapi saat-saat seperti ini. Kini memasuki trimester kedua bagi kandungan cahaya mata terbaru, Hanis akui masih lagi ‘m@buk’ dan sering m*ntah.

Melalui post terbarunya di Instagram, Hanis Zalikha telah menceritakan satu kejadian yang pernah berlaku kepadanya suatu ketika dahulu ketika mengandungkan Yusuf Iskandar. Ketika itu, dia dan suami sedang bersarapan di sebuah kafe kegemaran mereka.

Kami order makanan.. dah nak selesai tu Hanis mula l0ya balik 

Namun, tanpa sengaja rasa l0yanya hadir lalu dia term*ntahkan segala isi yang telah dimakan ketika di dalam tandas sehingga kedengaran dari luar.

Sebab tandas dalam kafe kan.. malunya 

Ingatkan ramai akan bertimbang rasa dengan keadaannya yang seperti itu terutamanya golongan tua, namun sebaliknya yang berlaku.

Apa ni saya makan kat sini bayar, bukan nak dengar orang m*ntah

Perkongsian tersebut telah meraih banyak perhatian di IG Hanis Zalikha. Di rungan komen, pastinya ramai yang mengutuk sikap pakcik berkenaan yang dianggap seperti tidak bertimbang rasa. Namun, ada pula seorang insan ini yang memberikan nasihat kepada Hanis tetapi bernada sindiran.

Lain kali dah tau selalu m*ntah2.. buat bekal.. tak kacau sapa 

Komen dari gadis tersebut telah mengundang kemarahan ramai. Pada mereka, gadis ini belum merasa pengalaman mengandung kerana itu berani berkata sedemikian.

Menyampahnya jenis acah2 ni.. bukan saja2 suka m*ntah 

Pregnant dulu dik. Baru tau macam mana rasa morning sickness

Dah kawin ke dik cakap macam2? Sembang macam dah anak 10 

Boringnya hidup ko sis.. kalau komen apa2 fikir dulu 

Senang je cakap kalau tak alami. Esok2 kau taulah nasib ko 

Sumber: IG haniszalikha

13
like
8
love
3
haha
1
wow
7
sad
12
angry

- Kerja Kosong | Latihan Industri | Praktikal. Klik untuk Info lanjut.

Kisah Dunia

Tunggu sekejap yer..

0