Hiburan

Lepas Michael Ang, Giliran Sharnaaz Ahmad Pula Komen Tentang Isu Cik Epal Riak?

Sejak semalam, kecoh tentang pertelingkahan di antara pengarah terkenal Michael Ang dengan blogger dan usahawan yang dikenali sebagai Cik Epal. Semuanya tercetus apabila pengarah drama terkenal itu mengulas isu saman-menyaman di laman Instagram miliknya. Ramai netizen mendakwa Michael Ang memerli Cik Epal yang kebetulan juga baru selesai membuat pengumuman bakal menyaman 3 individu di laman Twitter. Meskipun begitu, Michael telah membuat video penafian semula tentang hal tersebut.

Baca : [VIDEO] Isu Saman-Menyaman Netizen Mulut Lancang, Michael Ang Perli Cik Epal?

Sekarang ni perlu ke aku gelak dekat dia balik?

Menjengah ke entri Instagram Cik Epal, dia bertindak memuat naik semula 2 video yang dibuat oleh Michael Ang sebelum ini. Dalam kapsyen yang ditulisnya, Cik Epal mempertikaikan semula kenyataan yang pernah dilontarkan oleh pengarah terkenal itu tentang dirinya.

Aku tak berminat nak layan siapa kaya

Jika dinilai semula kontroversi ini dari awal, Cik Epal menegaskan lagi bahawa dia tidak pernah membangkitkan isu berkaitan siapa yang lebih kaya. Bahkan, dia sendiri juga merasa pelik kerana dilihat semakin ramai pula ‘pihak’ yang cuba mengulas kontroversinya.

Dia dapat duit, kita dapat dosa

Tidak lama selepas Michael Ang dan Cik Epal ‘bertekak’ semalam, netizen mula membanjiri Instagram mereka berdua dan memberikan respon peribadi masing-masing. Sharnaaz Ahmad juga menarik perhatian ramai dengan kenyataan yang dikongsikan ke IG Storynya tak lama selepas itu.

Daripada runsing memikirkan tentang perkara yang tidak mendatangkan faedah, Sharnaaz menyarankan adalah lebih baik unfollow sahaja individu yang dikaitkan itu. Tidak ketinggalan, Cik Epal juga bersetuju kerana Sharnaaz memberikan pendapat yang padu.

Sumber : Instagram Cik Epal dan Sharnaaz Ahmad

Jawatan kosong di Kisah Dunia. Maklumat lanjut klik DI SINI

Youtube

Facebook

Telegram