Hiburan

Lepas Kecoh Pasal Video Muzik Lagu ‘Sumpah’, Naim Daniel Terus Call Ibu Dayana!

Sekitar minggu lalu, video temubual Naim Daniel telah menimbulkan tanda tanya kepada netizen. Menceritakan tentang wanita di sebalik muzik video lagu Sumpah, ramai menduga dia adalah Dayana Emerda yang baru juga mendirikan rumah tangga ketika itu. Akhirnya, teka-teki tersebut mula terjawab apabila Dayana Amerda membuat sendiri pengakuan di Instagram semalam memandangkan banyak pihak yang sudah membuat spekulasi sehingga ‘membusukkan’ namanya. Namun tak sampai 24 jam dimuat naik, posting itu sudah dipadamkan.

Baca : Benar, Wanita Dalam Video Lagu Sumpah Itu Adalah Saya-Dayana

Bukan sekadar mengakui bahawa wanita itu adalah dirinya, malahan Dayana juga meluahkan kecewa kerana Naim seolah-olah ‘mengungkit’ kisah lama sehingga ramai yang menyifatkan keretakan hubungan cinta mereka berpunca dari dirinya.

Dayana dah bahagia…Jangan sesekali kaitkan Dayana

Tidak ketinggalan, Aida Daud iaitu ibu kepada Dayana turut tampil mempertahankan anak perempuannya itu. Dia telah membuat banyak luahan di Instagramnya semalam apabila Dayana terus dipersalahkan dalam isu ini. Namun bertindak sama seperti Dayana, dia juga telah memadamkan posting berkenaan daripada Instastorynya.

Biarlah mama kena kecam…Mama tegakkan kebenaran

Saya rumuskan case closed…Semoga jadi tauladan buat orang yang melihat

Berikutan tindakan Dayana memadamkan pengakuannya, Aida menyifatkan ia sebagai jalan untuk tidak lagi mengeruhkan keadaan. Naim Daniel juga sudah menghubunginya untuk meminta maaf kerana mencetuskan segalanya. Dalam pada itu, dia juga telah memaafkan mana-mana pihak yang membuat khilaf kepada mereka dalam isu ini. Katanya lagi, dia berharap agar selepas ini netizen tidak mudah membuat andaian melulu tanpa mengetahui cerita yang sebenar.

Kisah Cinta Dayana Amerda dan juga suaminya, Hadi Mazlan

Hadi & Dayana dari Drama Kanak-Kanak ke Jinjang Pelamin

Wah, tak sangka betul kisah cinta diaorng ni. Dari dlu hadi montel2 comel, dayana plak maintain jer..sangkut akhirnya..#lawakasia #esletop

Posted by Lawak Asia on Tuesday, June 18, 2019

Sumber : Instagram Aida Daud