Viral

Gadis Demand Hantaran RM15,000 Luah Kesal Netizen Turut Kecam Ayah Sekali!

Padah membuat video perkongsian pendapat tentang jumlah wang hantaran, seorang gadis telah menerima kecaman teruk dari pihak netizen. Selepas menyifatkan bahawa jumlah wang hantaran patut setimpal dengan tahap pendidikan, pastinya ramai golongan lelaki terus triggered dengan pandapat yang dikeluarkannya. Tampil membuat video kedua bagi menjawab semua kecaman, siapa menyangka netizen tetap panas hati dengan pendirian gadis berkenaan.

Baca : [VIDEO] Sibuk Sangat Nak Hantaran Belasan Ribu, Dengar Pendapat Padu MUA Ini!

Menurut artikel daripada portal mStar, gadis yang hanya dikenali dengan nama Qaisara ini nampaknya terkesan dengan kecaman netizen. Baginya, dia hanya mahu berkongsikan pandangan sendiri memandangkan setiap orang ada pendapat peribadi masing-masing dalam mengulas sesuatu isu.

Ada yang kata saya buruk. Apa kaitan dengan hantaran?

Tidak ketinggalan, ada juga netizen yang menyentuh tentang rupa walhal perkara itu seakan tidak relavan untuk dikaitkan bersama. Meskipun apa yang diluahkan netizen agak kasar, itulah situasi pahit yang terpaksa ditelan oleh gadis ini selepas videonya menjadi tular dan menghangatkan media sosial.

Sedih bila ada yang kata ayah gila duit…Kenapa nak sentuh hal keluarga?

Memang tidak dinafikan ramai yang telah melemparkan tomahan terhadap dirinya. Namun begitu, Qaisara tidak dapat menyembunyikan rasa kesal apabila ada sesetengah netizen yang agak keterlaluan apabila melibatkan bapanya dalam hal ini. Bagi yang tidak tahu, Qaisara telah kehilangan bapanya sejak beberapa tahun yang lalu. Tetapi, dia mengakui bersyukur kerana ibunya masih ‘menemaninya’ dalam menghadapi isu hangat ini.

Sumber : Portal mStar