Cinta & Perhubungan Hiburan

Elly Mazlein Tertarik Dengan Jejaka 10 Tahun Lebih Muda, Kahwin Tahun Depan

Baru-baru ini pengacara rancangan realiti lawak Bintang Bersama Bintang, Elly Mazlein ada mengeluarkan kenyataan bahawa dia bakal melangsungkan perkahwinan bersama jejaka pilihannya menjelang tahun hadapan. Walaupun dia tidak mendedahkan siapa gerangan lelaki tersebut, namun pelakon yang lebih mesra disapa Kak Lina Pom Pom ini telah memberi petunjuk mengenai bakal suaminya itu menerusi satu temubual.

BACA : [VIDEO] “Rasa Nak Lempang Je” – Kerana ‘Senah’, Elly Mazlein Buat Ramai Geram!

Alhamdulillah, perkara pertama yang akan saya akan buat selepas hubungan kami akan rapat adalah berjumpa dengan keluarga masing-masing. 

Menurut pelakon drama Patah Sayap Bertongkat Paruh ini, dia bersyukur kerana mendapat restu dan penerimaan kedua-dua belah keluarga adalah seperti yang diharapkan.

Lagipun anak saya iaitu Putri Sara Sefhia Azmi sangat rapat dan sayang dengannya. Lebih-lebih lagi Sefhia sudah mula memanggilnya ‘papa’.

Tambahan pula, ayahnya juga sangat rapat dengan jejaka berkenaan yang merupakan seorang pekerja sektor awam dan jauh lebih muda daripadanya.

Kalau ikutkan umur, saya dan dia mempunyai perbezaan usia 10 tahun. Namun, apa yang istimewanya dia di mata saya adalah sikap kematangan sikapnya. Saya melihat dia sebagai seorang yang bersungguh-sungguh dalam hubungan dan sekarang sudahpun membuat perancangan hidup untuk berkeluarga.

Sejujurnya, kematangan dan ketulusan hatinya itu telah membuatkan saya rasa dihargai oleh seseorang yang bergelar lelaki. 

Perkara itu dibuktikan melalui betapa seriusnya hubungan dan keikhlasan tersebut itu ditunjukkan dengan persediaannya membeli rumah sendiri. Ditambah pula dengan keakraban Sefhia dengan lelaki itu akhirnya telah berjaya membuka pintu hati dan juga bercinta semula.

Tambah Elly lagi, sebenarnya dia telah mengambil masa yang lama untuk membuat keputusan ini.

Sumber : Rotikaya Harian Metro IG iamellymazlein

like
1
love
haha
wow
sad
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.