Hiburan Semasa

Dikritik Lepas Beri Komen Kasar Pada Anak Hairul, Janna Terus Tukar Yang Baru!

Sejak dilahirkan pada bulan Mei lalu, kehadiran Alisa Aisyah sebagai anak kedua pastinya membahagiakan rumah tangga Hanis Zalikha serta Hairul Azreen. Gelagat comel bayi perempuan ini ada dikongsikan oleh ibu bapanya sekaligus seringkali mencuri hati ramai. Tidak ketinggalan, sebuah lagi video comel Alisa telah dikongsikan dan berjaya meraih 246,000 jumlah tontonan walaupun baru 2 jam dimuat naik sebentar tadi.

Baca : Dah 2 Kali Beranak Tapi Perut Maintain Flat, Hanis Zalikha Buat Ramai Jealous!

Dalam video tersebut, Alisa kelihatan sangat comel apabila dia tersenyum dan membuntangkan mata setelah mendengar namanya dipanggil. Mendapat tontonan yang banyak, pastinya ramai yang geram melihat kelucuan bayi ini.

View this post on Instagram

@thealisaaisyah ?

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on

Comelnya, aku pijak kang!

Selain para netizen, ramai juga artis yang memuji kecomelan Alisa. Namun begitu, komen yang ditinggalkan oleh Janna Nick paling membuatkan netizen triggered. Gara-gara terlalu geram dengan kecomelan Alisa, Janna telah berkata seperti berikut :

Mungkin dia tidaklah berniat untuk betul-betul memijak pun. Namun begitu, ramai yang menyifatkan komennya itu agak keterlaluan untuk ditujukan kepada bayi kecil tersebut. Netizen terus mengecam Janna di bawah komen yang dibuatnya itu.

Kot ye pun nak bergurau…Tak kena tu

Tahulah kenal dengan mak bapak Alisa, sopan sikit please

You should use proper word…Gurau biar bertempat

Comelnya, gigit kang!

Selepas menyedari ramai yang bertindak mengecam dan mengasaknya, Janna terus memadamkan komen kasar itu dan kemudian membuat komen baru yang kedengaran lebih murni. Tidak tahu apa sebabnya, namun mungkin itu adalah jalan terbaik yang boleh dilakukan oleh pelakon wanita ini untuk menghentikan kecaman netizen sebelum ia menjadi isu besar yang mengeruhkan lagi keadaan.

Sumber : Instagram Hairul Azreen

Nak lagi cerita-cerita viral?

Install Kisah Dunia
×