Cinta & Perhubungan Hiburan

Demand Suruh Bakal Isteri Buang Rasa ‘Jealous’, Remy Ishak Dikecam Netizen

Pada Mac lalu hangat diperkatakan di media sosial apabila aktor yang menjadi kegilaan ramai iaitu Remy Ishak dikhabarkan telah putus tunang dengan Ezza Yusof. Meskipun kini kembali bujang dan belum mempunyai calon isteri, namun aktor kelahiran Melaka ini sudah memilih tarikh 20 Februari tahun depan untuk melangsungkan perkahwinan. Jelasnya, tarikh tersebut dipilih sebagai persediaan menjangkau ke fasa baru dalam hidupnya.

BACA : Terakam Kelibat Remy Ishak Nak Lintas, Reaksi Tak Keruan Gadis Ini Curi Tumpuan

Kalau dah ada calon, esok juga nak kahwin

Menurut aktor berusia 37 tahun ini, jika sudah mempunyai calon  yang sesuai dia ingin menyegerakan majlis pernikahannya. Malah, ramai juga orang yang mengatakan bahawa hero drama ‘Pujaan Hati Kanda’ ini terlalu memilih tapi jelasnya dia berkahwin untuk kekal buat selamanya.

Nak jadi isteri, kena buang rasa cemburu

Tambahnya lagi, dia masih mencari calon yang sesuai untuk dijadikan permaisuri hatinya dan menjalani kehidupan sebagai suami isteri. Malah, dia turut mengakui untuk menjadi isterinya adalah sangat susah kerana perlu buang rasa cemburu dalam diri. Hal ini kerana dia berada dalam dunia hiburan dan mempunyai ramai peminat wanita.

Tak nak perempuan rasa jealous ko tunggu kiamat je la

Rupa-rupanya, kenyataan Remy mengenai ciri-ciri bakal isterinya ini telah mendatangkan rasa kurang senang ramai apabila para netizen mengecamnya di ruangan komen di Facebook. Malah, ada juga netizen berpendapat bahawa seorang perempuan perlu ada rasa cemburu apabila buah hatinya rapat dengan orang lain.

Sumber : Harian Metro IG myhmrap