Hiburan

“B*ngang Tu Simpan..”- Naif Sangat, Marah Pada Mahadi Dah Pindah Ke Watak Nur!

Setiap minggu, ada saja babak drama Nur 2 yang akan menjadi sebut4n oleh peminat setianya. Meskipun baru bersiaran 8 episod daripada 15 secara keseluruhannya, namun penangan drama k0ntroversi ini nampaknya telah sampai ke hati peminat. Jika sebelum ini ramai yang meluahkan rasa tidak puas hati dengan watak Ustaz Mahadi yang diketengahkan oleh Azhan Rani, namun kini ramai yang tidak senang dengan sifat oleh watak utamanya iaitu Nur sendiri!

BACA: “Kau Ni Bisu Ke?”– Digoda Ust. Madi Masih ‘Bendul’, Watak Nur Buat Ramai Panas!

Watak yang disifatkan terlalu naif untuk membiarkan suaminya bersama wanita lain turut dikecam sendiri oleh pelakonnya, Aamyra Rosli menerusi posting di Instagram miliknya baru-baru ini.

S4kit hati pula…kenapa nak lebihkan kawan dari suami sendiri?

View this post on Instagram

Sakit hati pulak dgn Nur ni.. kenapa nak lebihkan kawan baik dr suami sendiri??? . . #Nur2 #episode8 #slotsamarinda #DramaSangat

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli) on

Alamak Nur…b*ngang tu simpan sikit dalam kocek

Kena sondol nanti laki kau

Tengok Mahadi tu geram…tengok Nur ni lagi geram

Jangan baik sangat…Juita si ikat tepi tu nak caras Adam!

Dalam pada itu, pengarahnya Shahrulezad Mohameddin turut membuat posting mendapat kecaman daripada netizen sehingga digelar b*doh di media sosial. Namun dia memilih untuk tidak sentap dengan kenyataan tersebut kerana dia lebih mengetahui apa yang dilakukan olehnya dan pasukan produksi drama tersebut.

Kalau emosi tak kuat & kesabaran setipis kulit bawang…tutup lah TV tu

View this post on Instagram

Hehehehe…sukati korang ler. Abam okieh jer. Hanya orang cerdik jer akan nampak apa yg abam cuba sampaikan. Dan kalau nak tahu apa mesej yg abam cuba sampaikan kenalah tunggu sampai complete habis total eps. Tapi kalau diri tu emosi tak sekuat mana dan kesabaran setipis kulit bawang abam cadangkan korang tutup lah TV atau tengok cerita lain yg lebih ringan, tenang and straight forward atau documentary. Dari awal lagi abam dah bagitahu Nur2 bukan biasa biasa. Dia lagi tajam berbanding Nur1. Cerita tentang kesilapan yg selalu segelintir wanita2 naive lakukan. Tonton dan belajar. Terus terang cakap lagi ramai orang mengecam wanita seperti Nur, sebenarnya lagi ramai kita akan berjumpa orang seperti ini dalam hidup kita. Tak percaya pandang sekeliling anda. Cerita ini adalah cerminan utk semua. Watak Nur dan Aishah itu adalah kita. YA KITA!! Untuk memahami mesej yg tersirat dalam drama ini, sabar adalah kata kuncinya. Selamat malam.

A post shared by shahrulezad mohameddin (@budakijat) on

Sumber: IG aamyrarosli & budakijat

like
love
haha
wow
sad
1
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.