Hiburan

“Kau Ni Bisu Ke?”– Digoda Ust. Madi Masih ‘Bendul’, Watak Nur Buat Ramai Panas!

Sejak Nur 2 mula ditayangkan di kaca televisyen, drama ini telah membuatkan ramai yang tidak duduk diam. Hal ini kerana Nur 2 dipenuhi dengan babak yang menggugat emosi para penontot setianya. Lebih-lebih lagi dengan watak Ustaz Hamadi yang baru keluar dari penjara dan tinggal di rumah bapa mertuanya, malah mula untuk membuat onar terhadap  Nur.

BACA : [VIDEO]”Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!

Bagi yang menonton episod semalam, Ustaz Hamadi secara halus telah beri ‘hint’ untuk menggoda Nur di meja makan sewaktu dalam perbualan bersama ahli keluarga mertuanya.

Abang tengok Nur dengan kak Aishah ni lebih kurang je badannya. Dari dulu pun tak berubah.

Lagipun sejak Adam kahwin dengan Nur, abang belum sempat kenal dengan biras abang ni. 

Kau ingat nak try kau ke? Aku nak kopi susu kau!

Jelas sekali reaksi Nur yang hanya berdiam diri sewaktu digoda oleh birasnya itu telah membuatkan seorang penonton wanita di Twitter naik angin.

Kau ni bisu ke bab*? Cakap je lah bod*h!

Ternyata bukan wanita ini saja yang tidak senang duduk malah para penonton lain turut beremosi menonton episod semalam.

Rasa nak sepak je. Nasib aku tak layan, kalau layan mesti tak boleh rilek

Anak I nak berlakon jadi Nur..nak sepak muka Madi

Tak boleh tengok cerita main emosi mcm ni. Mahu pecahkan TV

Lurus bendul gila eeee kalau I jadi Nur..ter4jang terus si Madi tu

Sumber : Twitter OwToTheZie IG Azhan Rani

like
love
haha
wow
sad
angry