Hiburan hit

[VIDEO] “Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!

[VIDEO] “Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!

Sharing is caring!

Sejak sekuel drama k0ntroversi ini ditayangkan bermula pada minggu lalu, Nur 2 semakin mendapat hati dalam masyarakat di luar sana. Selesai setiap episod, ada saja babak yang menjadi bahan bualan oleh mereka kerana terlalu geram dengan perkembangan sesuatu karakter dalam drama tersebut. Antara yang paling menjadi perhatian pada kini adalah Ustaz Hamadi oleh Azhan Rani.

BACA: “Ustaz Kena ‘Kokak’ Ke?” – Netizen Bengang TV3 Potong Babak ‘Panas’ Nur 2

[VIDEO] “Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!

Terdahulu, watak antagonis dalam drama ini sangat takut untuk bersemuka dengan ibu bapa mertuanya meskipun tinggal di bawah bumbung yang sama. Namun dalam episod yang telah berlangsung pada malam tadi, mereka akhirnya mencuba untuk memberikan peluang kedua kepada Mahadi untuk berubah.

Hati ayah tu hitam…sikit pun tak terbuka hijab untuk maafkan abang


Beria betul sebut ‘manis’ tu…

View this post on Instagram

manis sangat air ni..: jumpa 10:00 malam nanti @tv3malaysia #episod5 #arahan @budakijat @dramaradiusone @radiusone_official @dramasangat Posted @withrepost • @favdrama . FD berbulu je mata tengok Hamadi ni tauu ??? #Nur2 #SyafiqKyle #AamyraRosli . Reposted from @dramasangat – Hmmm.. kebetulan tadi #dssquad makan mee kari dan minum teh o juga untuk lunch, tapi… tak ada lah beria nak sebut ‘manis’ tu! ??? • Drama siri #Nur2 ? Lakonan hebat : @syafiqkylez @aamyrarosli @azarazmi @azhan_rani @khiriah17 @fatimahabukar @jalaludinhassan @therajaatiqullah @eyra.hazali @rienadiana_ @mathnirazak7 @jijiezainal @makuda_yati @kunamuzani Dan ramai lagi hanya di #tv3malaysia & boleh juga saksikan drama Nur di iflix kat mana sahaja korang berada! • Sutradara : @budakijat #dramasangat #officialdramasangat #dssquad #samarinda #malamini #syafiqkyle #amyrarosli #azarazmi – #regrann

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

Namun babak yang paling menarik perhatian adalah sewaktu Mahadi masuk ke bilik adik iparnya, seterusnya seperti mahu menerjah isterinya yang sedang tidur ketika itu.

Hajatnya bagaimanapun terbantut apabila isteri tiba-tiba muncul di pintu bilik tersebut dan menariknya keluar. Akan tetapi, cara cover line yang ditampilkan oleh Ustaz Mahadi yang membuatkan ramai terhibur!

Mimpi Sajat ke tu?

[VIDEO] “Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!


Si Aisyah boleh tahan bahenol percaya lakonan suami tu

[VIDEO] “Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!

Cover line yang paling win!

[VIDEO] “Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!

Sumber: IG azhan_rani


Nak cerita lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia di https://t.me/kisahdunia

[VIDEO] “Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!

Sharing is caring!

Facebook

Telegram