Hiburan hit

[VIDEO] “Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!

Sejak sekuel drama k0ntroversi ini ditayangkan bermula pada minggu lalu, Nur 2 semakin mendapat hati dalam masyarakat di luar sana. Selesai setiap episod, ada saja babak yang menjadi bahan bualan oleh mereka kerana terlalu geram dengan perkembangan sesuatu karakter dalam drama tersebut. Antara yang paling menjadi perhatian pada kini adalah Ustaz Hamadi oleh Azhan Rani.

BACA: “Ustaz Kena ‘Kokak’ Ke?” – Netizen Bengang TV3 Potong Babak ‘Panas’ Nur 2

Terdahulu, watak antagonis dalam drama ini sangat takut untuk bersemuka dengan ibu bapa mertuanya meskipun tinggal di bawah bumbung yang sama. Namun dalam episod yang telah berlangsung pada malam tadi, mereka akhirnya mencuba untuk memberikan peluang kedua kepada Mahadi untuk berubah.

Hati ayah tu hitam…sikit pun tak terbuka hijab untuk maafkan abang

Beria betul sebut ‘manis’ tu…

View this post on Instagram

manis sangat air ni..: jumpa 10:00 malam nanti @tv3malaysia #episod5 #arahan @budakijat @dramaradiusone @radiusone_official @dramasangat Posted @withrepost β€’ @favdrama . FD berbulu je mata tengok Hamadi ni tauu 😑😑😑 #Nur2 #SyafiqKyle #AamyraRosli . Reposted from @dramasangat – Hmmm.. kebetulan tadi #dssquad makan mee kari dan minum teh o juga untuk lunch, tapi… tak ada lah beria nak sebut β€˜manis’ tu! πŸ™„πŸ™„πŸ™„ β€’ Drama siri #Nur2 πŸ”₯ Lakonan hebat : @syafiqkylez @aamyrarosli @azarazmi @azhan_rani @khiriah17 @fatimahabukar @jalaludinhassan @therajaatiqullah @eyra.hazali @rienadiana_ @mathnirazak7 @jijiezainal @makuda_yati @kunamuzani Dan ramai lagi hanya di #tv3malaysia & boleh juga saksikan drama Nur di iflix kat mana sahaja korang berada! β€’ Sutradara : @budakijat #dramasangat #officialdramasangat #dssquad #samarinda #malamini #syafiqkyle #amyrarosli #azarazmi – #regrann

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

Namun babak yang paling menarik perhatian adalah sewaktu Mahadi masuk ke bilik adik iparnya, seterusnya seperti mahu menerjah isterinya yang sedang tidur ketika itu.

Hajatnya bagaimanapun terbantut apabila isteri tiba-tiba muncul di pintu bilik tersebut dan menariknya keluar. Akan tetapi, caraΒ cover line yang ditampilkan oleh Ustaz Mahadi yang membuatkan ramai terhibur!

Mimpi Sajat ke tu?

Si Aisyah boleh tahan bahenol percaya lakonan suami tu

Cover line yang paling win!

Sumber: IG azhan_rani

like
1
love
haha
wow
sad
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.