Hiburan

Badan Terlalu ‘Slim’, Ini Penjelasan Suami Tentang Amyra Rosli!

Sejak membintangi drama Nur 2, nama aktres cantik Amyra Rosli sering menjadi sebut4n ramai dek kerana watak naifnya itu.  Baru-baru ini Amyra telah menghadiri Anugerah MeleTop Era (AME) 2019 bersama suaminya, Amar Baharin dan juga anaknya iaitu Aqeef Anaqi. Namun, apa yang menarik perhatian ramai adalah bentuk badan Amyra yang dilihat terlalu slim dalam persalinan gaunnya itu.

BACA : [VIDEO] Amyra Kongsi Bloopers Nur 2, Babak Ustaz Hamadi Melatah Lawak Habis!

Ramai netizen mempersoalkan bentuk badannya itu menerusi foto-foto yang dikongsikan di Instagram miliknya.

Jangan kurvs sangat…kecik dah tu

Cantik..tapi kalau berisi sikit lagi cantik

Seperti diketahui umum juga, sebelum ini Amyra pernah ditahan w4d di sebuah hospitaI swasta kerana menjalani rawatan endoscopy iaitu memasukkan kamera melalui mulut untuk melihat keadaan di dalam badan.

Tidak mahu bentuk badan isterinya terus menjadi bualan para netizen di media sosial, Amar telah tampil membuat penjelasan mengenai perkara tersebut menerusi satu portal berita.

Saya kini sedang mengawasi pemakanannya kerana berasa bimbang kalau dia jatuh s4kit lagi. Doktor sudah maklumkan bahawa dia perlu jaga pemakanan dengan sangat teratur sebab kandungan asid dalam badannya adalah tinggi.

Saya dan ibu mertua seringkali menasihatinya supaya menjaga pemakanan sejak dia jatuh s4kit. Amyra hanya akan makan bila dia rasa lapar saja. Bila saya dah tegur barulah dia makan dengan betul.

Sebagai seorang pelakon, saya juga sangat sibuk di lokasi penggambaran dan tidak dapat nak awasi pemakanannya sebab dia pun turut sibuk bekerja.

Semua orang ada memberitahu saya, Amyra memang kelihatan kurvs sekarang. Sepatutnya dia kelihatan lebih besar di televisyen tetapi dia tetap nampak kurvs.

Sumber : Harian Metro IG Amyra Rosli

like
love
1
haha
wow
sad
angry