Hiburan

[VIDEO] Amyra Kongsi Bloopers Nur 2, Babak Ustaz Hamadi Melatah Lawak Habis!

Pada minggu ini drama yang berjaya mencetuskan pelbagai reaksi ramai, Nur 2 hampir memasuki episod ke-10. Setiap episod ditayangkan sudah pasti mendatangkan emosi geram para netizen ditambah pula dengan watak naif Nur dan Ustaz Hamadi yang munafik. 2 watak ini ternyata menjadi perhatian dek kerana karakter masing-masing yang berjaya dibawakan, selain memberi kesan kepada para penonton.

BACA : [VIDEO] “Mimpi Sajat Ke Tu?” – Gelagat Ustaz Mahadi Kantoi Raba Nur Win Habis!

Antara babak dalam Nur 2

Ustaz Hamadi cuba mengganggu Nur

Ustaz Hamadi pening nak cari duit untuk langgan Juita

Dalam menghangatkan lagi drama tersebut, Amyra Rosli turut berkongsi 2 video ‘bloopers’ drama tersebut di Instagram sepanjang sesi pembikinannya. Antara yang diketengahkan dalam video tersebut adalah Datuk Jalaluddin Hassan dan Azhan Rani.

Yang sorang tersasul..yang sorang melatah (Sila swipe ke kiri untuk video seterusnya)

Neraka itu di bawah telapak kaki..kaki..

Hei…terbukak la bod*h…

Ternyata video bloopers yang dikongsikan Amyra ini telah berjaya membuatkan ramai terhibur dan melupakan sebentar kemarahan mereka terhadap watak-watak ini dan meninggaIkan komen di ruangan entri tersebut.

Bila tengok ni terus tak jadi stress

Dalam cerita stress tengok, geram..rupa2nya sebelum terjadi kelakar

Lawak la..tapi bila tengok kat TV, lain. Berkesan. Tahniah!

Terhiburnya tengok. Tak berhenti gelak

Y4 ampun macam mana la aku nak emosi malam ni. Mesti teringat..

Saja aku tengok banyak kali nak tengok Madi melatah pintu terbuka

Sumber : IG Amyra Rosli Azhan Rani budakijat