Viral

“Yang Baju Hitam Tu Kenapa?”-Gadis Nampak ‘Benda’ Lain Pada Foto Viral, Seram!

Kita sudah pun menghampiri minggu-minggu akhir Hari Raya Aidilfitri. Jika diimbas semula, banyak juga kisah viral di media sosial yang mewarnai Aidilfitri kita kali ini. Baru-baru ini juga, beberapa gambar photoshoot raya gempak telah berjaya mencuri perhatian netizen. Antara yang paling rare adalah gambar seram sekumpulan pelajar media yang ‘menanggalkan’ kepala mereka daripada badan masing-masing. Kreatif kan?

Baca : [VIDEO] “Menyesal Tengok” –Pantulan Budak Bermata Hitam Di Cermin, Ramai Seram!

Kenapa perempuan baju hitam tu…tak nak bergambar sekali ke?

Dalam ramai-ramai pihak yang berkongsi semula foto raya itu, kecoh pula apabila seorang pemilik akaun @ranansyach ini ternampak entiti lain yang muncul di kalangan para pelajar ini. Menerusi kapsyen tweet yang dikongsi olehnya, gadis ini pelik mengapa ada seorang perempuan berbaju hitam asyik berada di belakang mereka sahaja dan tidak ikut serta dalam sesi photoshoot tersebut.

Dia duduk je tengok kamera…Pakai shawl macam Instafamous

Sedar bahawa hanya dirinya seorang yang melihat wanita berbaju hitam itu, gadis ini juga sangat terkejut. Dia sempat juga menunjukkan lokasi di mana wanita baju hitam itu berada. Namun apa yang dilihat bukanlah entiti berwajah menakutkan, sebaliknya hanya seorang wanita biasa.

Aku nampak perempuan cantik baju hitam tu…sebab tu tak rasa seram

Meskipun berasa seram, ada juga netizen yang mendakwa semua ini hanyalah gurauan dan tipu semata-mata. Namun begitu, dia menegaskan lagi bahawa kelibat wanita baju hitam itu memang benar-benar ada di dalam gambar. Eh, makin seram pula kisah ni.

Tak nak cakap apalah…

Malahan, ada juga yang mula mempercayai gadis ini apabila seorang lagi netizen dikenali sebagai Aidel turut mendakwa nampak kelibat ‘perempuan’ yang sama. Seakan tidak percaya pula dengan perkara macam ni. Tapi, mungkin itulah ‘keistimewaan’ yang ada pada penglihatan mereka.

Sumber : Twitter Ranan Syach

Jawatan kosong di Kisah Dunia. Maklumat lanjut klik DI SINI

Youtube

Facebook

Telegram