Hiburan

[VIDEO]“Rasa Nak Lempang Bila Dani Nyanyi” – Babak Lagu Anuar Zain, Lucu Habis!

Siri drama yang menjadi kegilaan ramai iaitu ‘Curi-Curi Cinta’ kini sudah menjangkau episod 27 dan hampir ke penghujungnya. Sepanjang drama ini bersiaran, banyak babak lucu yang terjadi antara Dani dan Intan. Semalam terdapat satu babak mereka berada dalam sebuah kereta di mana Dani cuba untuk menambat semula hati Intan dengan menyanyikan lagu daripada Anuar Zain iaitu ‘Sedetik Lebih’.

BACA : “Kurang Ajar…Perampas” – Gara-Gara ‘Intan’, Zahirah Macwilson Buat Ramai Emo!

Setiap nafas yang dihembus, setiap degupan jantung. Aku selalu..memikirkanmu…

View this post on Instagram

🤦🏻‍♀️ I kennot brain . Cc: @anuarzainnetwork abg, help. #CuriCuriCinta

A post shared by Zahirah Macwilson (@zahirahmacwilson) on

Nampak macam sweet kan? Tapi siapa tahu sebenarnya di sebalik tabir pembikinan babak ini rupanya ada moment lucu yang berlaku antara mereka dan perkara itu dikongsikan sendiri oleh Zahirah Macwilson di Instagram miliknya.

Susah nak tahan gelak sh00t dengan Aiman ni. Ada je buat lawak..

Dalam video itu kelihatan Zahirah sedang memegang telefon bimbitnya yang memaparkan lirik lagu Sedetik Lebih sambil dinyanyikan oleh Aiman. Raut wajahnya penuh penghayatan menyanyikan lagu tersebut.

Kalau Zahirah sendiri pun tidak boleh tahan gelak apatah lagi para netizen yang turut terhibur melihat gelagatnya itu lalu membanjiri komen mereka di IG aktres itu, termasuklah Anuar Zain!

Suara dia sedap!

Spoil gila Aiman buat camni. Terus hilang handsome dia..

Rasa nak tepuk je hidung kembang dia tu hahahaha

Siapa rasa nak lempang muka Dani bila nyanyi..

Sumber : IG Zahirah Macwilson

like
love
1
haha
wow
sad
angry