Viral

[VIDEO] “Sebak Lihat Wajahnya”-Nenek Uzur Tabah Jaga 5 Cucu Ketiadaan Ibu

[VIDEO] "Sebak Lihat Wajahnya"-Nenek Uzur Tabah Jaga 5 Cucu Ketiadaan Ibu 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Tidak semua orang mendapat peluang dibesarkan dengan ibu bapa kandung sendiri . Malah, ada yang sedari kecil sudah diuji dengan pemergian orang tua. Namun mujurlah masih ada mendapat ehsan dijaga oleh ahli keluarga yang lain.


BACA: Jengket Kaki Geli Pijak Lantai Rumah Nenek, Sikap Cucu Zaman Kini Undang Baran

5 beradik dijaga nenek sejak kecil selepas si ibu pergi menghadap Ilahi

Menerusi beberapa perkongsian video di laman TikTok @ainanatra, dirinya bersyukur kerana neneknya sanggup menggalas tugas membesarkan mereka 5 beradik menggantikan si ibu yang sudah pergi menghadap Ilahi. Walaupun sudah tidak sesihat dulu, dia berharap semoga wanita itu masih dipanjangkan umurnya.

@ainanatra

Nenek yg tlg membesar kan aku sejak arwah mama meninggal . Dia la jaga kami 5 beradik .. iloveyou mak tq mak semoga panjang umur mak 😔🥺💋❤️

♬ Saat Terakhir – ST12

Adakalanya nenek sudah tidak dapat kenal akan cucu cicit macam dulu

Katanya, warga emas tersebut telah menjaganya sejak berusia 6 tahun sehinggalah kini beranak tiga. Biarpun ada kalanya si nenek sudah tidak dapat mengingati atau mengenali mereka semua namun dia masih berharap semoga wanita itu berada dalam keadaan yang sihat sentiasa.


@ainanatra

Dtg main dgn cicit 🥰 biarpun kdg dia xknl pun bdk tu pdhl tu ank aku 😂 jgn nyanyuk mak sbb ena xnak mak lupa ena😌dr umur 6tahun skrg ena 24tahun🥰

♬ Deen assalam – Deactive

Jaga orang tua semampu mungkin. InsyaAllah jika balasan tidak di dunia, akhirat menanti

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata sebak apabila melihat rakaman video yang menyentuh hati berkenaan. Mereka semua turut tidak melepaskan peluang mendoakan kesejahteraan wanita tua itu. Ada juga mengambil peluang meluahkan rasa rindu kepada nenek mereka yang sudah tiada.


[VIDEO] "Sebak Lihat Wajahnya"-Nenek Uzur Tabah Jaga 5 Cucu Ketiadaan Ibu 2

[VIDEO] "Sebak Lihat Wajahnya"-Nenek Uzur Tabah Jaga 5 Cucu Ketiadaan Ibu 3

[VIDEO] "Sebak Lihat Wajahnya"-Nenek Uzur Tabah Jaga 5 Cucu Ketiadaan Ibu 4

Sumber: TikTok Ainanatra 

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Majlis Melamar Tayang Di Live TV Selama 6 Jam, Aktor Nangis Tengok Bakal Isteri
🔥Ibu Tunggu Hari Bersalin Dikecam Tayang Makan Nanas, Betul Ke Janin Akan Gugur?
🔥Sempat Berbalas Ayat Masa Perit Bersalin, Scene ‘Tak Logik’ RASN Curi Tumpuan

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram