Hiburan

[VIDEO] Perli Cara Bertudung Janna Nick, Individu Ini Dikecam ‘Bawangrians’

Bergelar seorang artis terkenal sudah pasti apa saja yang dilakukan menjadi perhatian ramai lebih-lebih lagi apabila dia kerap berkongsi aktivitinya di media sosial. Begitu jugalah yang sering berlaku terhadap seorang selebriti iaitu Janna Nick. Apa saja yang dikongsikan pasti ada sesetengah netizen mencari salah silap termasuklah penampilan sehingga mendapat kecaman hebat daripada netizen.

BACA : Padah Tinggal Komen Acah ‘Ustazah’ Di IG, Janna Nick Balas Dengan Jawapan Padu!

Foto tayang aset ini dikecam ramai sehingga Janna tutup ruang komen

Berseluar sendat..nampak bentuk tidak sepatutnya turut dikecam

Terbaru, Janna telah berkongsi satu video di Instagram memaparkan bacaan tarannum yang sungguh merdu daripada seorang ustazah bernama Hajah Asina. Surah yang dibacakan itu pula merupakan surah Al-Mu’minuun.

Kan best kalau kita boleh baca semerdu ni 

View this post on Instagram

dari Ustazah Hajah Asina…

A post shared by Janna Nick (@jannanick) on

Meskipun Janna berkongsi perkara baik di IG, namun terdapat seorang netizen telah memerli dia mengenai cara pemakaian tudungnya yang separuh itu menerusi ruangan komen.

Memang berat ke tudung tu nak tutup rambut sepenuhnya terus?

Tidak mahu dirinya diperli individu tidak dikenali ini, Janna bertindak membalas komennya dengan jawapan sinis sekali.

Sebab tu kadang2 kita malas nak share benda baik2

Ternyata apa yang ditulis individu tersebut turut mendapat pehatian netizen lain apabila mereka bertindak membidas tegurannya itu dan menyokong kenyataan Janna menerusi ruangan entri tersebut.

Nak berubah bukan senang yeee.. So just doakan je

Orang suruh dengar tarannum tu..dia tengok rambut

Dari kau perli orang macam ni bro..baik kau doa dia tutup aurat

Kau sibuk apesal bro. Duduk diam je lah kalau tak suka

Betul dah niat awak tegur tu..tapi kena lebih lembut sikit cara berbahasa

Sumber : IG Janna Nick

[instagram-feed]