Home ยป (Video) Kejam! Saat-Saat Terakhir Dirakam CCTV Sebelum Molly McClaren Ditikam Sebanyak 75 Kali Oleh Bekas Kekasih
Cinta & Perhubungan International

(Video) Kejam! Saat-Saat Terakhir Dirakam CCTV Sebelum Molly McClaren Ditikam Sebanyak 75 Kali Oleh Bekas Kekasih

Setiap manusia mempunyai naluri untuk berkasih, bercinta dan mempunyai pasangan kan? Namun kadang-kadang nasib tidak menyebelahi dan takdir memisahkan kita dan harus terima dengan redha. Tetapi apa akan jadi kalau kita tidak redha atau pasangan berdendam?

Ini yang terjadi kepada seorang pelajar perempuan yang bernama Molly McClaren, 23 yang ditikam sebanyak 75 kali oleh bekas kekasih!

Molly McClaren dan bekas kekasihnya, Joshua Stimpson dipercayai telah berpisah 12 hari yang lepas, tidak pasti kerana apa namun lelaki ini masih berada dekat dengan Molly. Masih tak move on nampaknya..

Rakaman CCTV menunjukkan pada suatu hari, Molly yang sedang berada di dalam gym melakukan beberapa senaman dan tiba-tiba dia didatangi kedatangan Joshua (suspek).

Sebelum ini, terlihat Joshua sering mengikuti ke mana sahaja Molly pergi selepas mereka berpisah dan mengeluarkan komen hinaan tentang Molly di laman sosial.

Molly sangat takut dengan sikapnya dan pernah pergi ke balai polis sebanyak dua kali justeru berkata kepada kawannya,

“Saya sebenarnya takut dengan apa yang boleh dia buat, dia mungkin boleh cederakan saya dan saya tidak tahu seberapa kejamnya dia.”

Molly yang berada di gym sedar akan kehadiran Joshua di sebelahnya yang sedang melakukan senaman datang dekat kepadanya dan sempat menghantar mesej kepada ibunya yang berbunyi..

“Mak, dia muncul di gym dan ada disebelah saya.”

Beberapa minit selepas itu Molly beredar dari gym namun Joshua sudah menunggu di parking kereta Molly. Aduhai seramnya..

Akhirnya, Joshua menikam Molly sebanyak 75 kali dan berlalu pergi namun dia ditemui oleh polis berdekatan di tempat kejadian dan ditahan. Walaupun orang ramai cuba untuk selamatkan mangsa namun Molly mati di tempat kejadian. Cisss kenapa sanggup bertindak kejam?

Joshua kini dikatakan menerima hukuman pada usia 25 ini dengan hukuman penjara sebanyak 26 tahun kerana dipercayai membunuh.

Video rakaman CCTV sebelum kejadian..

The tragic story of Molly McClaren

This is the story of Molly McClaren, the student stabbed more than 75 times by her ex-boyfriend http://bit.ly/2EmQy65

Posted by ITV News on Tuesday, February 6, 2018

Sumber: ITV News

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke kisahdunia@kayzasia.com Info Lanjut.

like
love
haha
wow
sad
angry

Apa Komen Anda





error: Alert: Content is protected !!