Home ยป ‘Saya Sedih & Malu Baca Kapsyen Sis’ – Ditegur Selalu Bercakap Kasar Dengan Anak, Syatilla Melvin Buka Mulut
Hiburan

‘Saya Sedih & Malu Baca Kapsyen Sis’ – Ditegur Selalu Bercakap Kasar Dengan Anak, Syatilla Melvin Buka Mulut

Lumrah sebagai seorang selebriti, setiap apa yang dipaparkan di laman sosial pasti akan mendapat perhatian netizen. Ada yang mengambil sesuatu isu itu sebagai positif, namun ada juga yang mengambil peluang menegur apa yang dirasakan tidak betul.

Seperti pasangan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin, anak lelaki mereka yang comel dikenali sebagai Mat Yip juga sering mencuri perhatian peminat. Sebelum ini, Syatilla Melvin telah ditegur isu menggoyangkan tangan anak terlalu kuat dan kasar. Terbaru, Syatilla sekali lagi dikritik dakwa selalu bercakap kasar dengan anak.

‘Saya dok perati @samtilla selalu cakap kasar dengan anak’

Di instagram, muatnaik gambar dengan kapsyen ‘hampa tengok sat muka mat yip, eee nak katok!!!!’ ini ditegur seorang individu, individu tersebut mendakwa dia sering lihat Syatilla bercakap kasar dengan anak. Bimbang nanti perkara tersebut akan terbiasa dan anak-anak akan mengikut apa yang dibuat ibu bapa. Dia juga mendakwa berasa sedih dan malu dengan setiap kapsyen yang ditulis Syatilla.

Tambahnya lagi dari bahasa dan penulisan seseorang boleh menunjukkan keperibadian mereka. Walaupun dia juga berasal dari Kedah dan Penang, dia tidak pernah mendengar ahli keluarganya bercakap kasar sebegitu.

‘Jangan samakan family awak dengan family saya, dik’

Namun, Syatilla membalas komen tersebut dengan meminta agar pengguna akaun tersebut tidak menyamakan keluarga mereka dan menegaskan bahawa dari dulu lagi mereka dah dididik begitu tapi masing-masing membesar menjadi orang yang berguna.

‘Mesti sebab nak @samtilla reply komen’

Ada juga yang anggap komen-komen negatif tersebut hanya ingin perhatian daripada Syatilla je. kebanyakkan followers Syatilla menganggap caption sebegitu adalah perkara biasa untuk orang dari utara.

Sumber : ohbulan

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke kisahdunia@kayzasia.com Info Lanjut.

like
love
haha
wow
sad
angry

Apa Komen Anda





error: Alert: Content is protected !!