Cinta & Perhubungan Inspirasi

[VIDEO] Kasih Ibu Tiada Penghujung – Anak 50 Tahun Masih Disuap Makan, Sebak!

Perkataan ‘ibu’ merupakan satu panggilan keramat yang sangat bernilai di dunia ini. Peng0rbanan ibu tiada tandingnya kerana dia sanggup bergadai ny4wa dalam melahirkan dan membesarkan anak-anaknya tanpa mengenal erti penat. Ibu jugalah menjadi tempat anak-anak untuk bermanja tidak kira jika sudah tua sekalipun, nilai kasih sayang mereka yang tiada nilai bandingnya.

BACA : Ibu Rasa Tak Sedap Hati, Gadis Ini Tak Sangka Petanda Ayah Pergi Buat Selamanya

Begitulah satu perkongsian video di Facebook oleh saudari Yuniey Iluniey yang memaparkan neneknya sedang menyuap makanan kepada anak-anaknya  dengan penuh kasih sayang. Apa yang menariknya adalah anak-anaknya sudah menjangkau usia 50 tahun ke atas.

Cubit ikan & tengok satu2 takut ada tulang

Video yang berdurasi 2 minit lebih itu menjadi lebih sebak dek kerana kesemua anaknya menangis selepas disuap ditambah pula dengan lagu latarnya daripada Allayarham Sudirman iaitu Ayah Dan Ibu.

Ternyata reaksi yang ditunjukkan oleh anak-beranak ini telah menarik perhatian ramai apabila rata-rata netizen turut berasa sebak melihat mereka dan meninggaIkan komen menerusi ruangan entri tersebut.

Mengalir air mata tengok video ni..teringat arw4h ibuku yang telah tiada

Allahuakhbar..rindu arw4h mak suapkan makan.. Alfatihah buat mak

Allahu..sedihnya teringat atok aku..tiada lg tempat bermanja

Y4 Allah kasih sayang ibu tak dapat ditukar ganti

Sumber : FB Yuniey Iluniey & Viral Media Johor

like
love
haha
wow
1
sad
angry