Cinta & Perhubungan

[VIDEO] “Ingat Lawak Ke?” – Gurau Tak Kena Tempat, Pas4ngan Ini Diselar Netizen

Sudah menjadi lumrah sebagai pas4ngan suami isteri untuk saling bergurau senda sebagai pengikat kasih antara mereka sekaligus membawa kepada kebahagiaan dalam rumah tangga. Namun begitu, bergurau ini juga ada banyak caranya dan mempunyai adab yang tertentu. Gurauan melampau boleh mendatangkan perkara yang tidak diingini berlaku walaupun pada awalnya hanyalah sebagai suka-suka.

BACA : [VIDEO] “Bukan Gurau Dah Macam Tu” – Aksi Jep Baling Basikal Dikritik Netizen

Terdapat satu pas4ngan suami isteri ini viral dengan video prank yang dimuat naik di Instagram untuk dikongsikan dengan para pengikut mereka.

Video prank dengan bangkai cicak

View this post on Instagram

Susah dapat isteri yang berdendam sampai bangkai cicak dia bagi kita 😂😭

A post shared by Mikhail isaaq (@mizisaaq) on

Terbaru, mereka telah berkongsi satu video lagi yang memaparkan gelagat si isteri memandu kereta sambil merakam aksi suaminya ditinggalkan.

“Takut aku perangai pregnant dia lain macam..”

Dalam video tersebut memaparkan suaminya mahu masuk ke dalam kereta namun si isteri bertindak memandunya dengan laju. Menyedari diri ditinggalkan, suaminya bertindak mengejar kereta itu dan memasuki melalui tingkap sehingga separuh badan.

“Perempuan meng4muk lain mcm tau..lagi-lagi pregnant”

Ternyata ‘gurauan’ yang ditunjukkan oleh mereka ini telah mendatangkan rasa kurang senang ramai apabila rata-rata netizen menyelar tindakannya menerusi ruangan komen entri tersebut.

Ingat lawak ke? Membah4yakan diri sendiri

Nak ambik perhatian ke sis? Buatnya da gurau gitu pastu accident

Nak gurau pun fikir guna otak

Ni gurau jenis apa siak? Eeee b*dohnya

Sudah2 la buat video bkn2..kalau jadi apa2 pada suami?

Nampak kelakar…tapi sekali kena takyah nak menangis lah

Sumber : IG mizisaaq & hajarhanif

like
love
haha
wow
sad
1
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.