Santai

[VIDEO] “Ingat Anak Aku Drum?” – BuIi Baby Tidur, Ini Reaksi Ozlynn Pada Johan!

Bagi mereka yang mengikuti perkembangan p4sangan selebriti Ozlynn Wati dan Johan Raja Lawak, pasti tahu bahawa keluarga p4sangan ini semakin bertambah besar apabila dikurniakan 5 orang cahaya mata yang comel-comel belaka. Mereka turut gemar berkongsi gelagat seisi keluarga kepada para peminat yang rata-ratanya foto atau video yang cukup lawak, terutama sekali apabila melibatkan anak bongsu mereka, Moleiq.

BACA: [VIDEO] “Papa Akan Kacau Selagi Dorang Duk Sekali Ngan Kita” – Gelagat Johan Kacau Anak Bini Tidur Rupanya Tanda Sayang

Malam tadi, keluarga ini ada memuat naik sebuah video yang buat ramai orang tidak kering gusi apabila Ozlynn merakam gelagat suami dan anak lelakinya, Ariq mengusik bayi montel itu yang sedang lena tidur di tapak tangan Johan.

Main dram dekat pampers pun boleh…

Menerusi kapsyen di IG keluarga tersebut, Ozlynn turut meluahkan rasa geram dengan gelagat dua beranak ini.

Ingat anak aku drum? I nak anak perempuan dilayan macam princess

Moleiq di-ayam2 kan masa dia tidur – Video penuh

Walaupun dia terjaga seketika selepas tidak selesa dengan usikan tersebut, namun ragam Moleiq yang tidur semula seperti tiada apa yang berlaku itu buatkan ramai menyatakan rasa terhibur di ruangan komen video terbabit.

Ilmu apa pakai ni? Sampai susah nak bangun

Part bangun tu kelakar…gelabah semua nak bagi tidur balik

Sumpah cr4ck Johan ni…sebab tu anak dia cr4ck juga

Sumber: IG & YouTube Jozlynn Hanania

like
love
1
haha
wow
sad
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.