Viral Cinta & Perhubungan

[VIDEO] Gurau Kasar Baling Ulat Kena Tangan, Suami Berlari Pujuk Isteri Nangis

[VIDEO] Gurau Kasar Baling Ulat Kena Tangan, Suami Berlari Pujuk Isteri Nangis 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Perasaan fobia kepada binatang kecil seperti ulat, cacing, cicak, lipas atau katak bukan lagi benda pelik lagi-lagi di kalangan orang perempuan. Dengan tektur kulit yang lembik, menggerutu atau melekit, tidak ramai yang berani untuk menyentuh spesies berkenaan apalagi jika secara tiba-tiba muncul di depan mata. Persis seperti kisah lucu seorang wanita ini, dia amat terkejut selepas menjadi sasaran gurauan kasar suaminya sendiri.

BACA : Kecoh Pasal Burung Merah Suami Struggle Ajar Isteri Omputih Cakap Melayu

Suami tahu saya geli sangat dengan ulat tapi dia baling juga kena kat tangan

Menerusi rakaman pendek yang dikongsikan di Instagram Puan Hajar Hanif, dia mengakui sangat takut kepada ulat namun tidak sangka Encik Suami telah membaling binatang kecil berkenaan hingga terkena pada bahagian tangannya. Dek kerana terlalu geli, dia yang meluru masuk ke dalam rumah dilihat tercegat lalu menangis teresak-esak meskipun sudah dipujuk.


Bagus ada suami macam ni…Suka tengok cara dia pujuk isteri, orang kalau dah geli memang macam tu

Mungkin rasa bersalah akibat membuat isterinya menangis, En Mizi ada juga memuat naik rakaman sama dengan kapsyen meminta maaf. Sejak dikongsikan semalam, video itu sudah meraih ratusan ribu jumlah tontonan daripada netizen. Tidak ketinggalan, mereka juga memuji tindakan suaminya yang tanpa melengahkan masa segera memberikan pujukan manja.

[VIDEO] Gurau Kasar Baling Ulat Kena Tangan, Suami Berlari Pujuk Isteri Nangis 2

[VIDEO] Gurau Kasar Baling Ulat Kena Tangan, Suami Berlari Pujuk Isteri Nangis 3

[VIDEO] Gurau Kasar Baling Ulat Kena Tangan, Suami Berlari Pujuk Isteri Nangis 4

[VIDEO] Gurau Kasar Baling Ulat Kena Tangan, Suami Berlari Pujuk Isteri Nangis 5

Sumber : Instagram mizisaaq & hajar hanif

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia


Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.


Samsung Galxy note 20
Portal Cari Jodoh Muslim

Tonton Video Pilihan

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram

Kisah Dunia Nak cerita viral & trending setiap hari? Tidak Ya