Hiburan Santai

[VIDEO] Eyra Hazali Tak Sanggup Main Perasaan Tunang, Komen Player Lain Comel!

Salah seorang bintang utama dalam drama Nur 2, iaitu Eyra Hazali tidak dinafikan kelihatan semakin ayu apabila memilih untuk tampil berhijab sepenuhnya pada awal tahun ini. Dia yang juga tunang kepada penjaga gol penjaga gol skuad bola sepak negara bawah 22 tahun, iaitu Muhammad Haziq Nadzli telah mendapat pujian daripada rata-rata peminat tentang imej terkini.

BACA: [VIDEO] Sufian Suhaimi Sahut Cabaran Call Ex Girlfriend Live Di Radio, Lawak!

Terbaru, Eyra telah diundang ke konti Radio ERA dan terlibat dalam satu permainan Benar atau Cabar yang dikendalikan oleh penyampainya JoHaRa Pagi ERA.

Pada awalnya, Johan telah membuat cabaran supaya aktres itu memuat naik satu foto di IG miliknya, namun kapsyen haruslah ditulis olehnya.

Selepas cabaran itu disahut oleh Eyra, kapsyen yang terpapar di IG miliknya itu sangat lucu kerana sempat mengusik tunangnya juga dengan ayat yang sangat sweet!

I tetap setia menemanimu di pintu gawang harimau muda

Sampai giliran Ray pula memberi cabaran, Eyra gagal melakukannya kerana dia tidak sanggup untuk memberi komen ‘gatal’ di IG pemain bola sepak yang lain. Hasilnya, dia perlu menghirup jus blended bawang sebagai dendanya.

Eyra Hazali kena buIi…

Memang tak la Eyra nak komen kat geng bola kan…

Peminat dan netizen turut memberikan komen terhibur dengan gelagat Eyra di konti radio tersebut.

Gelak pun dah comel…rasa nak membawang

Steady la Eyra…

Patut tiba2 up status macam tu..ingatkan Eyra dah buang tabiat

Sumber: IG era.je & eyra.hazali