Hiburan Santai

[VIDEO] Sufian Suhaimi Sahut Cabaran Call Ex Girlfriend Live Di Radio, Lawak!

Sebut saja nama penyanyi terkenal Sufian Suhaimi, pasti ramai yang kenal dan tahu tentang semua lagu popular yang dinyanyikan olehnya. Selain itu, kisah silam percintaannya juga pernah menjadi sebut4n ramai, walaupun kini dia sudah solo dan hatinya belum dimiliki oleh mana-mana wanita lagi. Terbaru, penyanyi bersuara unik ini telah bertandang ke konti radio Era untuk sesi temubual tentang perkembangan terbarunya.

BACA: Gara-Gara Terkena Tempias Isu Suhaimi Saad, Respon Sufian Suhaimi Paling Win!

Tapi perkara yang paling menjadi perhatian sepanjang mereka ke udara pagi tadi adalah cabaran yang diberikan oleh JoHaRa kepada selebriti yang turut dikenali dengan nama jolokan ‘Baby Pian’ ini.

4 jenis makanan dalam Cabaran Benar atau Cabar…

Dalam cabaran tersebut, Sufian ditanyakan soalan yang diberikan oleh para penyampai radio tersebut. Sekiranya dia tidak dapat menjawab pertanyaan itu dengan benar dan jujur, maka dia perlu melakukan cabaran iaitu menelan salah satu daripada 4 jenis makanan yang disediakan tadi.

Johan request tengok DM Instagram Sufian Suhaimi

Selepas mengakui terlalu berat untuk melakukan perkara yang diminta tersebut, akhirnya Sufian terpaksa menelan makanan yang tidak digemari olehnya iaitu jus campuran sayur!

Tidak cukup dengan itu, dia kemudiannya telah menyahut juga cabaran untuk menelefon semula bekas teman wanitanya live semasa rancangan radio tersebut ke udara dan didengari oleh satu Malaysia!

Nervous telefon Ex-Girlfriend

Sempoi lah sanggup sahut cabaran call ni!

Kenapalah aku datang Era harini?

Ternyata game hiburan tersebut membuatkan ramai netizen dan peminat terhibur dengan gelagat Sufian Suhaimi dibuIi oleh geng penyampai radio tersebut.

Berani bhaii hahaha

Tetiba sorry eh…bikin kantoi la Pian haha

Jangan le buIi baby Pian tu…sian dia

Kalau dah jenis tak makan…nampak sayur pun macam r4cun

Muka pasrah tapi still comel

Sumber: IG era.je & sufiansuhaimi_

like
love
1
haha
wow
sad
angry