Hiburan

[VIDEO] Ditanya Hubungan Dengan Nana, Tapi Reaksi Khai Bahar Buat Ramai Curiga!

Hubungan rapat di antara Siti Nordiana dan juga Khai Bahar sering sahaja menimbulkan spekulasi ramai pihak. Tatkala ramai peminat cuba ‘menyatukan’ penyanyi ini, mereka masih terus menafikan dan tidak memberikan kenyataan jelas tentang hubungan sebenar mereka. Semalam juga, Khai dan Siti Nordiana telah dijemput ke set MeleTOP bagi menceritakan sedikit tentang lagu terbaru mereka.

Baca : Sebaik Penyanyi Sebut ‘Kenangan Peneman’, Ada Kelibat Melintas Set MeleTop?

Kenapa nak sangat Khai Bahar dan Siti Nordiana berkahwin?

Selain itu juga, mereka terus diasak dengan pelbagai persoalan tentang status sebenar hubungan mereka. Ditanyakan tentang para peminat yang mahu mereka berkahwin, Khai Bahar menganggap ia adalah hal biasa. Keserasian yang ada ditambah pula dengan hakikat bahawa kedua-duanya masih single membuatkan peminat ‘menjodohkan’ mereka.

View this post on Instagram

Haa kenapa korang nak @khaibahar94 @sitinordiana kahwin???? #MeleTOP

A post shared by MeleTOP (@meletop) on

Khai memang sayang Nana…So what?

Bukan itu sahaja, mereka juga tidak menafikan memang mempunyai hubungan yang rapat. Baru sahaja mahu memberikan jawapan, Khai Bahar pula nampak gagap sekaligus menyerahkan hal itu kepada Siti Nordiana untuk dijawab. Walau apa pun, Nana ada juga meminta peminat agar mendoakan yang terbaik buat mereka berdua.

Kami memang rapat…Sebab tu peminat suka tengok kami berdua

Apabila Nabil mula bertanyakan tentang perancangan karier mereka di masa hadapan, Khai Bahar pula secara tiba-tiba menyebut tentang ‘Couple MeleTOP’. Bukan sahaja nampak terkejut dengan jawapannya sendiri, Nana juga memberikan reaksi yang agak ‘semacam’ (minit ke 9:10). Bak kata Nabil, Khai Bahar “pecahkan lubang sendiri”.

Sepanjang temu bual ini, Khai Bahar dan Nana juga amat berjaga-jaga dengan jawapan yang diberikan mereka. Namun begitu, peminat pula seolah-olah dapat menghidu ‘sesuatu’ dek kerana mereka sering memberikan pandangan yang mencurigakan. Apabila Nabil menyebut nama Fikry Ibrahim (pernah digosipkan dengan Nana), peminat juga mendakwa Khai Bahar kelihatan agak tidak senang duduk.

Khai dan Nana bagi signal macam ada sesuatu

Macam sembunyikan sesuatu je…Khai takut kantoi terus bagi Nana jawab

Asal ada orang sebut nama Fikry, Khai macam tak selesa

Sumber : Instagram MeleTOP dan Youtube MeleTOP