Hiburan Santai

[VIDEO] Dend4m Berbalas Noorkhiriah & Azhan Rani Jadi Tumpuan, Sporting Habis!

Jika anda mengikuti perkembangan selebriti Noorkhiriah dan Azhan Rani, pasti anda tahu mereka kini sedang terbabit dalam penggambaran bagi drama Nur 2. Melalui setiap posting mereka, dapat dilihat keakraban yang terjalin antara barisan pelakon hebat lain, antaranya Amyra Rosli, Syafiq Kyle, Datuk Jalaluddin Hassan dan serta ahli kru yang terlibat bagi menjayakan drama tersebut.

BACA: “Syurga Tak Murah Dik” – Noorkhiriah Jelas Tak Kongsi Foto Pelakon Lain Nur 2

Walaubagaimanapun, apa yang lebih menjadi perhatian netizen adalah kelucuan video usik-mengusik antara kedua-dua pelakon ini yang membalas dend4m antara satu sama lain. Kedua-dua mereka mempunyai persamaan iaitu kuat melatah dan perkara itu sering dijadikan bahan gurauan ketika di set penggambaran.

Bermula dengan video ini apabila Azhan Rani menyergah Noorkhiriah sehingga dia terkejut teruk ketika hendak mengambil makanan.

Takkan berdiam.. tunggu hari pembalasan

Tidak lama selepas itu, giliran Noorkhiriah pula mengusik rakannya itu sehingga melatah.

Alamak dia marah lee 

Pembalasan antara mereka masih belum berakhir apabila Azhan Rani selepas itu bertindak menyakat Noorkhiriah yang ketika itu sedang makan sebelum merampas pinggannya.

Dah dah! Kita nak shooting. Jom jom! 

Kesemua klip video berkenaan mendatangkan kelucuan pada semua yang menonton. Walaupun ada yang kasihan melihat Noorkhiriah diusik ketika makan, namun ramai yang tidak dapat mengelak daripada berasa geli hati menyaksikan video tersebut.

Nak gelak pun ade kesian pun ada  

Kesian kena kacau time makan.. nakal betul Azhan Rani 

Hahaha kesian.. 10 kali ulang 10 kali ketawa mengekek 

Hahaha adoi tersedak air liur aku nengok korang ni 

Namun begitu, ada juga yang menegur kerana dianggap tidak sesuai bergurau ketika di hadapan rezeki seperti itu.

Nasib tak terbang pinggan tu.. janganlah usik masa makan ya 

Hakikatnya, gurauan senda sebegini antara mereka telah bermula sejak sebelum ini lagi. Terdahulu, Noorkhiriah juga pernah berkongsi video seperti itu di Instagram miliknya yang memaparkan gelagat melatah antara kedua-dua mereka apabila disergah satu sama lain.

‘Dia b*doh dia bangang..’ – Azhan Rani 

Berani dia balaslah.. 

Hal tersebut telah diterima secara positif oleh netizen yang jelas sekali suka melihat keakraban antara kedua-dua pelakon drama Nur ini sehingga ternanti-nantikan video mereka setiap hari di IG.

Kerja stalk IG akak je.. nak tengok akak kacau Abg Azhan

Kuat menyakat ye.. selalu tunggu akak upload video macam ni 

Sumber: IG khiriah17 dan azhan_rani

[instagram-feed]