Hiburan Viral

[VIDEO] Dah Melantak Separuh Pinggan, Sekali Baru Perasan Tersilap Majlis Orang

[VIDEO] Dah Melantak Separuh Pinggan, Sekali Baru Perasan Tersilap Majlis Orang 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Memandangkan SOP majlis perkahwinan telah pun dibenarkan semula, tidak dinafikan ramai daripada kita yang sudah mula menerima banyak undangan kan. Namun pernahkah anda terbuat silap apabila berkunjung ke lokasi kenduri yang salah?


BACA: [VIDEO] Adat Kenduri Unik Di Sabah, Satu Keluarga Melaram Pakai Barang Kemas

Terima jemputan datang majlis perkahwinan…Sekali tengok bukan member atas pelamin

Baru-baru ini, gadis yang dikenali sebagai Maria Asren telah pun dijemput untuk menghadiri majlis perkahwinan salah seorang sahabatnya. Pada awalnya gadis tersebut sama sekali tidak mengesyaki apa-apa, namun akhirnya sedar sudah tersalah lokasi setelah melihat pengantin berkenaan bukanlah temannya.

[VIDEO] Dah Melantak Separuh Pinggan, Sekali Baru Perasan Tersilap Majlis Orang 2


Dah makan nasi kenduri separuh jalan…Sebab rasa bersalah hulur sejumlah duit

Lebih mencuit hati, seorang rakannya yang turut hadir sudah pun makan separuh pinggan sebelum menyedari perkara tersebut. Gara-gara dirundung perasaan bersalah, mereka telah pun menghulurkan sejumlah duit kepada tuan rumah sebelum cepat-cepat beredar dari situ.


@mariaasren

Macm mama boleh pergi salah wedding eh😢

♬ original sound – Ciikreena – Ciikreena

Duit yang diberi kepada tuan rumah anggap je sedekah…Tapi lain kali check lah dulu betul-betul

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan nasib yang telah menimpa Maria. Selain memberikan nasihat kepada gadis berkenaan, rupa-rupanya ramai yang turut berkongsi pengalaman apabila tersilap hadir di majlis orang lain. Video yang dikongsi telah pun meraih lebih 650 ribu jumlah tontonan.

[VIDEO] Dah Melantak Separuh Pinggan, Sekali Baru Perasan Tersilap Majlis Orang 3

[VIDEO] Dah Melantak Separuh Pinggan, Sekali Baru Perasan Tersilap Majlis Orang 4

[VIDEO] Dah Melantak Separuh Pinggan, Sekali Baru Perasan Tersilap Majlis Orang 5

Sumber: TikTok Maria Asren 

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Tertukar Anak Cuma Drama Rekaan? Suami Bersuara-“Macam Mana Tertukar Troli?”
🔥Majlis Melamar Tayang Di Live TV Selama 6 Jam, Aktor Nangis Tengok Bakal Isteri
🔥Ibu Tunggu Hari Bersalin Dikecam Tayang Makan Nanas, Betul Ke Janin Akan Gugur?

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram