Hiburan

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

Sharing is caring!

Minggu ini media sosial kecoh dengan kontroversi pergolakan rumah tangga seorang pelakon dan penyanyi kelahiran Singapura, Aliff Aziz dengan isterinya Bella Astillah. Segalanya bermula apabila Bella mendedahkan kecurangan suaminya itu di Instagram miliknya bersama aktres Oktovia Manrose apabila mereka dikatakan telah pergi ke kelab malam dan m4buk. Isu ini semakin panas apabila mereka sering berbalas kenyataan.

BACA : “Enggan Tegakkan Benang Basah..” – Oktovia Menyesal, Harap Bella-Aliff Berbaik

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

Terbaru, pihak media yang mewakili rancangan temu bual Melodi telah cuba untuk menghubungi Oktovia namun gagal. Hal itu menyebabkan mereka cuba mendapatkan adik kepada pelakon terbabit iaitu Aprena Manrose bagi memberi kenyataan berhubung isu berkaitan.


“Saya tak setujulah kalau kita nak luahkan sesuatu benda tu dekat IG kita”

Menurut Aprena, dia memang tidak bersetuju apabila Bella membuat keputusan untuk mendedahkan tentang kecurangan suaminya itu di media sosial tetapi dia memahami perasaannya sebagai seorang isteri.

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

“Apa yang I boleh cakap kakak I tetap salah tapi tak ada sesiapa pun boleh menghukum dia. Aliff sebagai seorang lelaki, dia yang patut selesaikan semua benda ni. Sebabnya kita pun bukannya nak gaduh hanya sebab lelaki tu.”

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

Ternyata, kenyataan yang dikeluarkan oleh Aprena itu telah mendatangkan rasa kurang senang oleh para netizen apabila mereka mengganggap dia seperti mahu menyebelahi perbuatan kakaknya itu.


Sedapnya cakap. Cuba kalau jd kt diri dia sendiri.. kau mer0yan ke tak.

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

Tak kena kat kau, senang la cakap..cuba kena kt kau, ntah2 meroyan

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

Kira ok la si Bella tak share video m4buk tu kalau tak mak aihh extra malu le..

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

Hari tu kt insta ko cakap lain..takde berbaur back up sape2..ni lain pulak
[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

Tengok nanti kalau laki kau keluar dengan betina..kau nak luahkan kat mana

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

Sumber : IG meloditv3


Nak cerita lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia di https://t.me/kisahdunia

[VIDEO] ‘Back Up’ Kakak Isu Kontroversi, Aprena Manrose Diselar Netizen

Sharing is caring!

Facebook

Telegram