Hiburan

[VIDEO] “Aku Digelar Maid..”- Michael Ang Buka Cerita Lawak Tentang Ex-Driver!

Sekitar beberapa hari lalu, kontroversi tentang Rozita Che Wan dan pemandunya telah menjadi bualan hangat di media sosial. Satu demi satu pendedahan dibuat oleh kedua-dua pihak untuk mempertahankan diri masing-masing sehingga ramai netizen membuat spekulasi sendiri. Namun permasalahan tersebut nampaknya telah reda dan beransur selesai. Tidak ketinggalan, Michael Ang pula mendedahkan satu cerita tentang ex-drivernya.

Baca : “Akan Buat Saman Malu” – Akhirnya Che Ta Dedah Sikap Sebenar Bekas ‘Driver’…

Menurut Michael Ang, cerita ini telah lama berlaku dan dia sekadar mahu berkongsi kisah lucu tersebut dengan para pengikutnya.

Flashback cerita driver bongok aku dulu

Ketika baru pulang dari shooting, bekas drivernya telah tidur di rumahnya memandangkan keesokan harinya, dia masih perlu menghantar Michael Ang ke tempat kerja seawal pagi. Dek kerana lapar, Michael Ang telah berbaik hati untuk memasakkan makanan buat orang gaji dan bekas pemandunya itu. Selepas itu, mereka tidur seperti biasa dan tiada apa yang berlaku.

Namun keesokan harinya, seseorang telah menghantar satu posting Instagram milik bekas pemandu tersebut kepada Michael Ang. Apa yang mengejutkan adalah pemandu tersebut telah memuat naik gambar makanan yang dimasak oleh Michael Ang pada malam tersebut dengan kapsyen :

Terima kasih kepada orang gaji saya yang memasak makanan ini selepas saya penat bekerja

Gambar sekadar hiasan

Secara mudahnya, Michael telah digelar orang gaji kepada bekas pemandunya sendiri. Video yang dikongsikan itu telah membuatkan para netizen merasa terhibur dengan gelagat bekas driver Michael Ang itu.

Biarlah dia nak rasa kaya

Mungkin dia nak tulis ‘maid’ tapi tertulis ‘Mike’

Driver pun nak feeling-feeling bos juga

Kurang asam punya driver

Sumber : Instagram hmichaelang38

like
love
haha
wow
sad
1
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.