Fesyen & Gaya Hidup Hiburan

“Tomok Tengok Pun Nangis”- Throwback Muka Seposen, Alif Satar ‘Dibahan’ Netizen

Tidak tahu sejauh mana kebenarannya dari segi saintifik, namun sering dikatakan bahawa golongan lelaki selalunya akan menjadi semakin kacak apabila meningkat usia. Hal ini dapat dibuktikan oleh selebriti versatil Alif Satar yang kini semakin maju bukan sahaja dari segi kariernya malah juga penampilannya. Setelah 13 tahun melibatkan diri dalam dunia hiburan, perbezaan Alif Satar ini begitu ketara di mata para peminatnya.

BACA: “Genre Apa Pun Dia Boleh Bantai!” – Cover Nasyid Alif Satar Buat Netizen Sebak

Perbezaan ini dapat dilihat jelas menerusi entri terbaru yang dimuat naik di akaun Instagram miliknya. Entri terbaru artis tersebut memperlihat foto dirinya ketika menghadiri uji bakat program realitit televisyen One In A Million sewaktu dia masih berusia 16 tahun.

Masa ni minat Tomok tu yang rambut sepesen

Foto tersebut telah menarik perhatian warga netizen dan juga rakan-rakan artis Alif. Mana tidaknya, jauh betul beza zaman dulu dengan sekarang!

Dek kerana gambar muka ‘seposen’ itu, ruangan komen entri tersebut telah dihujani dengan komen-komen yang sungguh mencuit hati. Warga netizen dan rakan artis semuanya bertindak ‘membahan’ gambar Alif versi 16 tahun itu.

Geramnya aku! Dengan rantai tu! Nak gigit lah hahaha

Rambut belah tengah yang mahal tu

Nerd gila wehh

Semakin senior rupa baru nak hadoo…paling win suara sedap

Rantai biji tasbih tu memang lejen haha Siapa sangka, Alif sekarang dah jadi one of top Malay drama hero, host & singer

Sumber: IG alifsatar

[instagram-feed]