Cinta & Perhubungan Hiburan

Tak Sanggup Tayang Muka Boyfriend Di IG, Ini Alasan Padu Ruhainies!

Pelakon Ruhainies merupakan adik kepada aktres Nur Risteena. Bagi yang mengikuti perkembangan Ruhainies di Instagram sudah pasti mengetahui bahawa dia gemar melancong ke luar negara bersama ahli keluarga dan cinta hatinya. Namun, foto teman lelakinya itu sering ditutupi dengan pelbagai emoji sehingga menimbulkan pelbagai persepsi daripada para pengikut setianya di entri tersebut.

BACA : [VIDEO] “Kepit, Sengau!” – Cover Lagu Iman Mutiara, Suara Fattah Amin Dikritik

Sedari akan perkara tersebut, Ruhainies mengaku bahawa dia sukar untuk elakkan daripada kecaman netizen ditambah pula dia selalu memuat naik foto bersama cinta hatinya itu.

Namun. Ruhainies menegaskan, dia tidak pernah sekalipun bercuti berdua tetapi sebaliknya setiap percutian itu sudah pasti akan ditemani ahli keluarganya yang lain.

Setakat ini saya dengan dia tak pernah lagi becuti berdua. Semuanya dengan keluarga atau saya akan bawa ibu ataupun dia akan bawa mak dia. Cumanya kalau kat sini ada la kami keluar berdua.

Takut ada orang salah sangka. Sebab tu la saya akan kongsi foto bersama keluarga agar orang lain tak fikir yang bukan-bukan. 

Ditanya lanjut mengapa dia bertindak menutup muka dan identiti teman lelakinya itu daripada pengetahuan umum, Ruhainies ada jawapannya yang terendiri.

Bila dah jadi hak milik nanti, saya sendiri akan tunjuk siapa dia. Saya tak nak tunjuk sebab nanti ada mulut-mulut jahat kata ‘ala bukannya elok sangat pun boyfriend dia tu’. Jadi lebih baiklah saya tutup supaya orang tak tahu pun siapa dia.

Kalau dah kahwin nanti tapi masih ada orang cakap buruk juga, kita pun tak boleh nak cakap apalah. Mulut orang kita tak boleh nak tutup kan? Buat masa sekarang ni biarlah macam tu.

Sumber : Media Hiburan IG Ruhainies