Cinta & Perhubungan Hiburan

Tak Jenguk Anak S4kit, Aidil Bapa Tak Bertanggungjawab? Ini Pendedahan Rita!

Sejak bercerai sekitar 2013 lalu, Rita Rudaini nampaknya tenang menjalani kehidupan bersama dua orang anaknya. Namun begitu, melayari kehidupan tanpa lelaki bergelar suami di sisi bukanlah suatu hal mudah. Bukan sahaja perlu bekerja keras bagi menampung kehidupan malah perlu bijak membahagikan masa untuk memantau perkembangan anak tercinta. Sesiapa yang mengikuti Rita Rudaini di Instagram pastinya tahu dia gemar menceritakan kegiatan harian anak-anaknya.

Baca : Rita Rudaini Dah Dapat Tiket Tapi Tidak Bawa Rayyan & Arjuna Ke Stadium

Namun sejak semalam, dia memuat naik beberapa keping foto di mana anaknya yang kedua iaitu Airit Rafqa Arjuna telah jatuh s4kit dan dimasukkan ke h0spital.

Di foto tersebut, Rita Rudaini mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan serta jururawat yang membantu untuk menjaga anaknya ketika dia sedang sibuk bekerja.

Melihat keadaan tersebut, para netizen berasa sedih dan ada juga yang membuat tagged Instagram milik bekas suami Rita Rudaini. Rata-ratanya mengingatkan Aidil Zafuan untuk pergi menjenguk anaknya yang s4kit itu meskipun dia sudah mempunyai keluarga baru.

Namun respon Rita Rudaini kepada beberapa komen netizen pula seolah-olah mendedahkan bahawa Aidil Zafuan kurang mengambil tahu tentang khabar anak-anaknya itu.

Tak yah komen panjang-panjang tag dia…dia tak nampak

Dia tak pernah amik tahu…anak darjah berapa pun tak tahu

Oleh yang demikian, ramai yang geram dan berpendapat bahawa Aidil seharusnya lebih bertanggungjawab soal hidup anak-anaknya itu. Netizen juga sempat mengecam Aidil Zafuan di Instagramnya yang kini kelihatan sibuk dengan kerjaya bola sepaknya.

Ayah kalau tak pergi tengok anaknya s4kit.. tak payah hidup dah

Ada bapak pun dah macam anak yatim jadinya

Update pasal bola boleh tapi nak jenguk anak pun tak boleh

Sumber : Instagram _aidil.zafuan_dan ritrud727