Hiburan

“Tak Habis Lagi?” – Throwback Benda Sama, Instafamous Buat Netizen Menyampah!

Instafamous ‘Beby Toratora’ atau nama sebenarnya Atierah Zulfatie bukanlah nama asing lagi kerana dia terkenal dengan membuat review makanan dan beberapa perkhidmatan berbayar yang lain. Baru-baru ini dia telah bertunang dengan Apit Johari yang turut diakatakan memiliki wajah persis penyanyi Khai Bahar. Sejak itu, dia memang gemar berkongsi foto bersama tunangnya di laman media sosial kerana gembira menantikan detik diijabkabul pula.

BACA: ‘Nampak G*muk Pendek’ – Pakaian Instafamous Dikecam Tapi Reaksi Tunangnya Win

Baru-baru ini, Instafamous itu telah memuat naik foto bersama tunangnya lagi sambil menceritakan bagaimana tunangnya itu memikat hatinya pada suatu ketika dahulu dan bagaimana dia menerima dirinya walaupun tidak secantik gadis-gadis lain di luar sana.

“Teringatlah orang tu tegur & kacau kita”

View this post on Instagram

tringat la orng tu dok teguq ,dok kcau kita .dok tringat mcmna hg ngorat aku awai2 dlu hahaha 😅sries la ni pun aku tak prcaya lagi hg yg jdi tunang aku .pastu lpasni jdi …😭mcm nk qeyau jaa .oqng kata apapun ,aku ja tau mcmna hg hargai aku .kluaq dngn aku tak pakai makeup pun kelia lagi.kluaq aku pkai trackshuit p mall pun hg okey ..biAq ah oqng lain tak nampak aku helok skalipun ,tapi hg hargai aku dn trima aku seadanya .biaq la depa brcinta tngok harta rupa smua ..benda tu bukan kekai lama noh ..☺️ depa nak kata apapun biaq p ah.cuma nak hbAq aku happy ..and then tak sbaq nak jdi hat halal untuk hg 💋♥️♥️moga Allah mudahkan urusan kita @apit_johari

A post shared by atierah zulfatie (@beby_toratora) on

Dia juga menceritakan bagaimana Apit menghargai dirinya dan tidak kisah jika keluar bersama dengannya tanpa memakai sebarang makeup serta penampilan yang hanya memakai seluar sukan semasa pergi mall walaupun orang lain memandangnya tidak elok sekalipun.

Instafamous ini turut meluahkan tentang Apit yang menerima dia seadanya bukan kerana harta dan paras rupa. Dia juga tidak kisah apa orang lain akan bercakap tentangnya kerana dia gembira dan tidak sabar menjadi pas4ngan halal buat tunangnya itu.

Walaubagaimanapun, posting instafamous ini telah membuatkan ramai netizen berasa seperti menyampah dan muak kerana kerap memuat naik perkara sama di media sosial tentang perkenalan dan kisah mereka berdua berulang-ulang kali.

Tak habis lagi? Kali ke 81 kau cerita dik..

Tolong masuk Malaysia Book of Record 

Ye tahu dia dah tunang..puluh kali dah nak bagitahu

Asyik upload kisah cinta agung kau ni

Aduh bosan g1la cerita ulang2..buat filem la kalau panjang sgt

Sumber : Instagram Beby_Toratora

like
9
love
43
haha
5
wow
3
sad
3
angry