Viral Santai

“Sumpah Lah Dia Pegang?” – Gadis Naik Meroyan, ‘Benda Lembik’ Hinggap Tudung

"Sumpah Lah Dia Pegang?" - Gadis Naik Meroyan, 'Benda Lembik' Hinggap Tudung 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Sama seperti lipas, kehadiran ‘tetamu tak diundang’ seperti cicak, lipas dan tikus pasti boleh buat kita semua berasa geli-geleman kan? Selain berasa tak selesa, hakikatnya haiwan perosak sebegini turut mengundang risiko masalah kesihatan gara-gara faktor kebersihan. Malah kita pun boleh jadi tak keruan sekiranya kesemua haiwan itu muncul di tempat yang tak terduga seperti yang dialami gadis Indonesia ini.

BACA: Pelanggan Jumpa Cicak Dalam Kari,Tapi Tuan Kedai Buat Tak Tahu

Tudung ‘dihinggap benda lembik’…remaja naik meroyan tapi selamba je pegang

Entah dari mana datangnya, tiba-tiba sahaja ada seekor cicak melekat pada tudung gadis yang berkaca mata tersebut. Kemunculannya nyata membuatkan pelajar tersebut sangat tak selesa dan beberapa kali teriak apabila gagal menghalaunya. Namun apa yang menjadi perhatian adalah dia tetap berani untuk memegang dan alihkan sendiri reptilia tersebut dari bahagian kepala. Setelah beberapa kali percubaan, akhirnya cicak tersebut berjaya ditemukan sebelum dicampak ke atas lantai.

@rakharamadann

Rasanya anjim bgt🤣🤣 hahaha #fypシ #foryoupage #viral #fyp #WinWithASmile

♬ Dominique Koplo – yofve squidward

Kalau orang lain terus nak cabut tudung…boleh menggelupur & pengsan seharian kena macam ni

Secara keseluruhannya, video terbabit telah jadi viral dengan meraih lebih 2.6 juta tontonan di aplikasi TikTok. Selain geli untuk melihat apalagi memegang cicak seperti itu, rata-rata netizen juga berseloroh boleh naik meroyan atau pengsan jika berada dalam situasi sama.


"Sumpah Lah Dia Pegang?" - Gadis Naik Meroyan, 'Benda Lembik' Hinggap Tudung 2

"Sumpah Lah Dia Pegang?" - Gadis Naik Meroyan, 'Benda Lembik' Hinggap Tudung 3


"Sumpah Lah Dia Pegang?" - Gadis Naik Meroyan, 'Benda Lembik' Hinggap Tudung 4

Sumber: TikTok rakharamadann & Twitter nadzminadam

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Kantoi Buang Sisa Kimia Ke Sungai, Kecut Perut Adu Du Bila Ditangkap BoBoiBoy
🔥Ramai Kecewa Pemilihan Juri MLM 2021, Shahrol Shiro Bandingkan Dengan Indonesia
🔥[VIDEO] 100 Markah, Peserta 13 Tahun ATNM Menangis Siti Nordiana Puji Melambung
🔥Dihukum Gantung Bersalah Edar Syabu, Ibu Tunggal 9 Anak Meraung Keluar Mahkamah

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook