Cinta & Perhubungan Realiti Hidup

“Senyumlah, Pegang Isterimu..”- Teguran Khas Buat Suami Ego Bila Ajak Bergambar

Seringkali terjadi kepada pas4ngan suami isteri hari ini, kemesraan dan sikap romantis yang dahulunya begitu ketara semasa belum bergelar pas4ngan yang halal hilang begitu sahaja setelah mendirikan rumah tangga. Semasa bergelar kek4sih, tangan sentiasa berpimpin setiap kali keluar bersama dan telefon pintar juga sentiasa dipenuhi dengan gambar-gambar selfie bersama. Namun, setelah mendirikan rumah tangga golongan suami seolah malu untuk menunjukkan kemesraan, apatah lagi bila diajak bergambar bersama, pasti sahaja dimarahi.

BACA: Contact Liverpool FC Untuk Surprise Suami, Wanita Ini Dicemburui Para Isteri

Gambar sekadar hiasan

Nampak seperti perkara yang remeh, namun sikap dingin para suami sebeginilah yang selalunya menjadi punca kepada keruntuhan rumah tangga. Seolah habis madu sepah dibuang, para isteri selalu terasa diri tidak disayangi dan hanya ‘syok sendiri’ dalam perhubungan itu. Melihat kepada realiti ini, seorang individu dikenali sebagai Akhtar Syamir berkongsikan catatan ‘deep’ yang ditujukan khas buat para suami.

Kalau isteri nak ajak bergambar, layankan la…ni ada yang sampai bergaduh 

Kesian la kat isteri tu, dia happy dengan kita…bukan kena keluar duit bagai

Bukan untuk menunjuk…satu gambar bersama isteri boleh menceriakan hati isteri

Suami semua, senyumlah…ceriakan wajahmu demi si dia

Yang belum berpunya…be strong okay?

Perkongsian yang dimuat naik di laman sosial Facebook itu mendapat perhatian ramai pas4ngan suami isteri yang bersetuju dengan pandangan yang diberikan. Ratanya bersetuju sikap dingin pas4ngan mampu memudarkan rasa sayang dalam keluarga.

Sumber: Facebook akhtarsyamirr

1
like
love
haha
wow
sad
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.