Cinta & Perhubungan Hiburan

“Saya Reda Dengan Ketentuan-Nya” – Isu Rumah Tangga Goyah, Fizo Omar Buka Mulut

Baru-baru ini, rumah tangga aktor dan usahawan Fizo Omar dengan isterinya iaitu Mawar Karim dikatakan sedang dalam krisis apabila mereka dilaporkan tidak menyambut Aidilfitri bersama, sebaliknya secara berasingan di kampung halaman masing-masing. Pada awalnya Fizo enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu, namun dia akhirnya membuka mulut untuk menjelaskan apa sebenarnya telah terjadi menerusi satu sidang media.

BACA : [FOTO] Sekitar Majlis Hari Jadi Puteri Sulung Fizo Omar Yang Bertemakan Unicorn

Fizo turut mengakui bahawa dia kini mengalami kemelut rumah tangga tapi menafikan ia berpunca daripada orang ketiga. Malah, dia kini sudah berusaha untuk berikan yang terbaik untuk rumah tangganya.

Saya tidak salahkan Mawar ataupun mahu mengaibkan sesiapa atas apa yang telah berlaku. Apa yang berlaku ini adalah ujian daripada Allah untuk menguji keimanan hamba-Nya.

Saya berdoa kepada Allah agar dikurniakan jalan penyelesaian dalam rumah tangga kami. Seandainya Dia sudah tentukan perpisahan adalah jalan yang terbaik untuk kami, saya reda dengan ketentuan-Nya..

Tambah Fizo, pada awalnya masalah yang dihadapi tidaklah begitu serius dan mereka sudah pun berbincang secara baik untuk menyelesaikannya pada bulan Ramadan lalu.

Mawar dapatkan nasihat peguam, perkara ini jadi serius

Ditanya mengenai sama ada mereka masih tinggal sebumbung atau tidak, Fizo enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu. Walau bagaimanapun, dia tidak mahu mensia-siakan satu-satunya anak mereka iaitu Wan Maryam yang kini berusia 2 tahun.

4 tahun saya tunggu kehadiran cahaya mata dan Wan Maryam adalah dar4h daging saya sendiri. Hubungan itu takkan terputus sampai bila-bila. Saya mohon semua orang mendoakan yang terbaik buat kami.

Sumber : Harian Metro