Hiburan

“Tak Payah Acah” – Ismail Izzani Mengaku Ada Peminat Ajak Tidur, Ramai Meluat!

Penyanyi Budak Baru Nak Up (BBNU) Ismail Izzani sangat digilai ramai peminatnya terutama sekali para gadis. Menerusi satu pendedahan menerusi portal Harian Metro, pelantun lagu ‘Luar Biasa’ yang berusia 19 tahun ini menjelaskan bahawa dia menerima banyak mesej berbaur luc*h selepas kerap berkongsi rutin workout dan memiliki bentuk badan lebih ‘sado’. Malah, ada juga yang mengajaknya tidur bersama.

BACA : Promote Lagu Demi Kita, Ramai Kaitkan Ismail Izzani Dengan Sharifah Rose

Saya tak nafikan ada dapat banyak mesej luc*h daripada individu yang tak dikenali. Kebanyakannya menghantar mesej di laman media sosial milik saya.

Tambah Ismail, antara mesej paling mengarut pernah diterimanya adalah mengajak dia bermalam bersama sehingga ada yang sanggup menawarkan jumlah bayaran RM500.

Bagi saya benda ni biasa dalam hidup seorang artis. Jadi, saya hanya mampu baca dan ketawa saja bila ada mesej mengarut macam ni. Tu kalau di media sosial. Kat luar lain pula ceritanya ada yang sanggup ikut saya dan ia menakutkan.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh Ismail ini ternyata mengundang pelbagai reaksi daripada netizen apabila rata-rata mereka meluahkan rasa meluat di Facebook tentang dirinya.

Yang ajak tidur tu mesti laki..kalau perempuan dia sesah lama dah

Artis paling hina pernah aku jumpa dalam Malaysia..

Tak payah nak acah2 la..banyak lagi hal lain orang nak fikirkan

Eh cerita kau ni asyik cerita p*rn je..

Sumber : Harian Metro