Cinta & Perhubungan Hiburan

“Saya Reda Dan Terima” – Tak Sangka Sharnaaz & Nabila…

Pada awal tahun lalu, kemelut rumah tangga yang melanda selebriti Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila hangat diperkatakan oleh para netizen dan pihak media kerana mereka saling berbalas-balas sindiran di media sosial masing-masing. Namun, spekulasi tersebut terhenti apabila mereka dilihat telah bercuti bersama anaknya, Jebat Jayden menerusi foto yang dikongsikan oleh Sharnaaz di Instagram.

BACA : Kongsi Video Gurau Bersama Anak, Sharnaaz Ahmad & Noor Nabila Dah Berbaik?

Perkara itu telah menjadi tumpuan ramai apabila Sharnaaz dan Nabila kelihatan sudah berbaik seperti sebelum ini. Namun, menerusi satu temu bual, Sharnaaz mengatakan bahawa mereka kini sedang dalam proses pemulihan sebaik ditanya mengenai hubungannya.

Menurut Sharnaaz, mereka sepakat untuk memulihkan hubungan suami isteri demi Jebat yang kini berusia 8 bulan.

Jebat Jayden adalah segala-galanya bagi saya. Apa yang berlaku pada ketika ini, kami berdua sedang menjalani proses pemulihan akhlak. Kami mahu memperbetulkan diri kami menjadi suami isteri yang lebih baik demi Jebat.

Tambah pelakon filem Juvana 3 ini, hubungan mereka menjadi lebih rapat sejak Jebat mengalami jangkitan saluran kencing (UTI) dan sedang dirawat.

Mungkin apa yang terjadi pada Jebat sehingga kami memulihkan keadaan semuanya kerana aturan Allah SWT. Walau bagaimanapun, saya reda dan terima ketentuan Allah ini. Akan tetapi saya tidak tahu apa kesudahan hubungan kami.

Apa pun yang terjadi, kami akan cuba selesaikan sebagai satu keluarga. Cumanya saya harap sangat tiada campur tangan luar yang boleh mengeruhkan keadaan lagi. Hal ini kerana kami cuba memperbaiki diri untuk menggalas tanggungjawab masing-masing.

Sharnaaz dan Nabila telah mendirikan rumah tangga pada tanggal 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak lelaki pada 30 Ogos tahun lalu.

Sumber : BH Online

[instagram-feed]