mistik Tips Berguna

Rasa Badan Tak Sedap? Ustaz Ini Ajar Ilmu Ikhtiar Halau Sihir Guna Air Kelapa

Dalam dunia moden, masih ada lagi sebahagian masyarakat yang percaya dengan amalan khurafat. Kadangkala dek menurut hawa nafsu dan amarah, mereka sanggup menyakiti sesama manusia menggunakan perantaraan jin dan syaitan. Lebih teruk lagi, taktir kotor ini bukan sahaja menyesatkan tetapi boleh melemahkan sistem badan manusia. Oleh yang demikian, semua orang perlu berwaspada dan mengambil langkah-langkah pencegahan yang sewajarnya.

BACA: Selalu Mimpi Menakutkan? Awas, Anda Mungkin Kena 5 Tanda Awal Gangguan Sihir

Menurut seorang pengamal perubatan yang popular di Facebook iaitu Ustaz Norazri Medzlan, masalah ini sebenarnya amat membimbangkan kerana ia boleh menjadi asbab berlakunya kanser, ketumbuhan dan lain-lain. Rentetan itu, dia telah berkongsikan kaedah yang boleh diamalkan untuk merawat masalah ini.

Gambar sekadar hiasan

Guna air kelapa muda

Jelas ustaz dari Pusat Rawatan Terapi As-Syifa An Nur, air kelapa muda adalah bahan yang amat mujarab untuk mengubati masalah ini. Caranya hanya dengan meminum air tersebut tanpa sebarang gula pada waktu yang disarankan. Tidak cukup dengan itu, Ustaz itu turut berkongsi beberapa ayat Al-Quran untuk dirukyahkan bersama air tersebut.

Kesannya.. muntah lendir

Menurutnya lagi, jika seseorang itu benar-benar terkena sihir maka mereka akan menerima kesan seperti muntah lendir dalam keadaan berbuih-buih. Malah jika diamalkan, seseorang itu akan terhindar daripada pelbagai masalah kesihatan yang kronik. Bagaimanapun, Ustaz ini juga menegaskan teknik yang diajarkan ini adalah satu ikhtiar semata-mata dan janganlah sehingga menggugat kebergantungan umat IsIam kepada Allah SWT.

Gambar sekadar hiasan

Sumber: Facebook Norazri Medzlan

Jawatan kosong di Kisah Dunia. Maklumat lanjut klik DI SINI

Youtube

Facebook

Telegram