Viral

Asyik Sabar Layan Bini Panas Baran, Shukri Yahya Kritik Watak Khuzairi Depan TV

Asyik Sabar Layan Bini Panas Baran, Shukri Yahya Kritik Watak Khuzairi Depan TV 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Sebut sahaja nama Shukri Yahya, kita pastinya dapat membayangkan karakter lelaki romantis dan sweet yang sering dibawakannya dalam pelbagai drama Melayu khususnya di TV3, kan? Tidak ketinggalan, watak Khuzairi menerusi ‘7 Hari Mencintaiku 2’ juga membawakan konsep sama iaitu seorang suami yang sangat sabar dalam mendepani kemelut rumah tangga sendiri sejak sekian lama.


BACA : [VIDEO] Puan Hayati Makin Merenyam, Helmi Naik Hantu Bila Pak Samad Difitnah

Asyik Sabar Layan Bini Panas Baran, Shukri Yahya Kritik Watak Khuzairi Depan TV 2

Asyik Sabar Layan Bini Panas Baran, Shukri Yahya Kritik Watak Khuzairi Depan TV 3

Makin panas hubungan Mak Leha & Mia

Bahkan dia sudah berkali-kali terperangkap di dalam situasi ‘tersepit’ tatkala melayani sikap ibu kandung (Mak Leha) serta baran isterinya, Mia. Seolah-olah enggan menyebelahi mana-mana pihak, lelaki ini seringkali runsing dan hanya mampu berdiam memikirkan ketegangan hubungan di antara dua insan tersayangya yang suka ‘bertekak’ umpama anjing serta kucing.

View this post on Instagram

Makin panas🔥 Mia memang dah lupa jasa Arwah Buntat pada dia, tergamak Mia buat macam tu kat Mak Andak😢 Patutlah Mak Leha mengamuk😔 . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

View this post on Instagram

Makin panas🔥 . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

View this post on Instagram

Merajuk lagi Mia, nasib baik Abang Ri pandai memujuk😍 . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

Mengata diri sendiri ke Shukri oi?

Bukan sahaja penonton di rumah, malahan Shukri Yahya sendiri seakan-akan geram dengan karakter Khuzairi yang terlalu penyabar. Melalui sebuah posting yang dikongsikan oleh Instagram @dramafilemadaptasinovel sejak beberapa hari lalu, dia secara selamba mengkritik karakternya sendiri di hadapan televisyen. Dengan muka selamba dan wajah berseloroh, pelakon lelaki kacak ini menyifatkan bahawa dirinya pasti akan hilang sabar hingga naik tangan jika berada dalam situasi Khuzairi. Aksi itu sekali gus mencetuskan ketawa di kalangan netizen.


View this post on Instagram

Ni ada penonton tak puas hati dengan Dr Khuzairi sebab terima semua apa yang Mia buat😁 Dr Khuzairi ni memang penyabar tapi kalau sekali dia mengamuk, memang Mia tau la nasib dia😂 . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu Reposted from @khanmancung

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

Asyik Sabar Layan Bini Panas Baran, Shukri Yahya Kritik Watak Khuzairi Depan TV 4

Asyik Sabar Layan Bini Panas Baran, Shukri Yahya Kritik Watak Khuzairi Depan TV 5

Asyik Sabar Layan Bini Panas Baran, Shukri Yahya Kritik Watak Khuzairi Depan TV 6

Sumber : Instagram 7 Hari Mencintakui 2 & drama sangat

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Instafamous Tunjuk Pampers Anak Sepah Dalam Rumah-“Istighfar Tengok Video Ni”
🔥[VIDEO] “Respect Orang Sis”-Wanita Cantik Ini Menangis Ditegur Badan Tak Slim
🔥[VIDEO] Ditalak Hamil 9 Bulan, Wanita Sound Bekas Suami Tak Datang Akikah Anak

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram