Viral Hiburan

[VIDEO] Puan Hayati Makin Merenyam, Helmi ‘Naik Hantu’ Bila Pak Samad Difitnah

[VIDEO] Puan Hayati Makin Merenyam, Helmi ‘Naik Hantu’ Bila Pak Samad Difitnah

Sharing is caring!

Jika sebelum ini ramai hilang sabar dengan lakonan Liza Abdullah sebagai Mak Leha, watak Puan Hayati (digalas oleh Jasmin Hamid) seolah-olah sudah mengambil alih vibes berkenaan dalam drama ‘7 Hari Mencintaiku 2’. Kembali menemui peminat sejak minggu lalu, drama ‘7 Hari Mencintaiku’ terus mencatatkan rating yang tinggi apabila bersiaran di kaca televisyen. Berbeza dengan siri pertama pada tahun 2016 dahulu, musim kali ini menyaksikan peranan watak sampingan adalah lebih menonjol daripada karakter utama.


BACA : Bergegar Rumah-Baru Episod 1, Penonton Dah Rindukan Watak Pak Samad Yang Lama

Bangunlah sendiri…Bukan mengandung pun

Pada episod 9 semalam, perangai ‘merenyam’ Puan Hayati boleh dikatakan semakin memuncak sampaikan dia nekad membuat fitnah besar terhadap Pak Samad. Ketika lelaki tua tersebut sedang lena di atas katil, watak ibu kepada Mia itu mula menaiki tilam dan menjerit meminta tolong kononnya mahu diapa-apakan oleh Pak Samad. Mendengar kekecohan tersebut, seisi rumah bergegas ke bilik itu sebelum pertelingkahan mulut berlaku.


View this post on Instagram

"Kamu bangun sendiri jek lah. Kamu bukan mengandung pon. Takdenya nak pecah ketuban ke apa. Lagipon badan kamu tu banyak isi. Kalau jatuh pon menganjal balik. Bangun lah sendiri." HAHAHAHAHAHA Pak Samad memang win. Padan muka Yati oiiiii. Plan tak jadi, kena pulak body shaming. ๐Ÿคฃ . Malam ini #Episod9 7 HARI MENCINTAIKU 2 33 EPISOD Isnin – Jumaat 7 Malam Slot Akasia @tv3malaysia Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail . Dibintangi: @shukriyahaya @sallywho @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @jajailiyes_ @fayekusairi @lizza_abdullah @kazar35 @bilazali @dhia_ly @puterirafasya1 @seanlje @jasminhamidjh @shaharuddinthamby @_anneabdullah08 @razzuanrosli @syaffiqsahli . Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd ๐ŸŽต #AkuBidadariSyurgamu : @ctdk . #7HariMencintaiku2 #AkasiaTV3 #SlotAkasia #7HariMencintaiku #DramaSangat #khuzairi #miaadriana #ShukriYahaya #SitiSaleha #syazwanzulkifly #fayekusairi #syakilla #makleha #ctdk #wansharmila #remyishak #zulariffin #wawazainal #wawacosmetics #sobella #emmamaembong #mirafilzah #neelofa #jannanick #dramaadaptasinovel #kitabaikramaisayang #artismalaysia #covid19

A post shared by ฤทazar ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ ู…ู„ูŠุณูŠุง ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ (@kazar35) on

View this post on Instagram

Memang kejam Hayati, dah terdesak sangat sampai nak perangkap Pak Samad ๐Ÿ˜ . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

Mia percaya tuduhan bulat-bulat ibunya

Tanpa usul periksa terlebih dahulu, Mia pula terus percaya dengan tuduhan yang dilemparkan oleh ibunya. Walhal hakikatnya, Puan Hayati mempunyai niat jahat untuk memporak-perandakan keluarga menantunya itu. Akibat gagal menahan marah, Helmi segera tampil mempertahankan ayahnya yang sedang berdepan perangkap besar daripada besannya sendiri. Lebih teruk lagi, dia terus bertekak mulut dengan Mia manakala Khuzairi pula hanya mampu mendiamkan diri seolah-olah tidak menyebelahi mana-mana pihak.


View this post on Instagram

Mia percaya je tuduhan Mak dia, mujur ada Helmi yang sentiasa pertahankan keluarga dia๐Ÿ˜ข . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

Sumber : Instagram 7 Hari Mencintaiku, kazar35

Nak cerita lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia di https://t.me/kisahdunia

Sharing is caring!

Facebook

Telegram